Play robi klienta w balona? Telefon nie działa, a płacić trzeba

Play robi klienta w balona? Telefon nie działa, a płacić trzeba28.06.2011 12:01
Michał Michał Wilmowski

Abonentowi przy ukraińskiej granicy nie działa telefon w Playu. Operator wie, że taki problem występuje - powoduje go nadajnik naszego wschodniego sąsiada. Problemu jednak firma nie rozwiązuje, a klient musi płacić.

Abonentowi przy ukraińskiej granicy nie działa telefon w Playu. Operator wie, że taki problem występuje - powoduje go nadajnik naszego wschodniego sąsiada. Problemu jednak firma nie rozwiązuje, a klient musi płacić.

Dziś na Wykopie skarży się niezadowolony klient Playa. Problem ma dość oryginalny, ale to zapewne nie znaczy, że jest jedynym użytkownikiem z takim kłopotem.

Od kilkunastu tygodni praktycznie nie działa mu telefon w sieci Play. Nie jest w stanie wykonać żadnego połączenia w obrębie jakiegokolwiek budynku, a i na dworze połączenia często są zrywane.

Klient zadzwonił na infolinię Playa i dowiedział się tam, że problem jest im dobrze znany:

Mieszkam przy południowo-wschodniej granicy Polski. Zadzwoniłem na infolinię Play. Od miłej Pani dowiedziałem się, że Ukraina postawiła jakiś nadajnik zbyt blisko granicy i zagłusza ich nadajniki. Wytłumaczyła mi, że nie mają pojęcia, kiedy rozwiążą problem, ale podobno mają go załatwić do przyszłego tygodnia. Uspokojony odłożyłem słuchawkę.

Problemu oczywiście nie rozwiązano, a następnym razem już w Playu nie byli tak mili. Pani stwierdziła tym razem, że owszem, zgłoszenie zostało odnotowane, ale nie mają pojęcia, kiedy sprawę rozwiążą. Poradziła też złożyć pisemną reklamację.

Pechowy klient troszeczkę się zdenerwował i zapytał, czy może w takim razie zerwać umowę. Może, oczywiście, że może – o ile uiści kilkaset złotych kary. Jak można się domyślić, niezbyt mu się to uśmiecha, podobnie jak dalsze płacenie Playowi za nic. Zamierza iść po pomoc do UOKiK-u.

Pod jego wpisem na Wykopie pojawiła się bardzo ciekawa wypowiedź. Odezwał się były pracownik biura obsługi klienta w Playu, który napisał, o co chodzi w zgłoszeniach i reklamacjach.

Najkrócej mówiąc, chodzi o to, żeby ludzie płacili jak najdłużej za coś, co nie działa:

Oczywiście jesteśmy wyszkoleni, żeby Play nie był za bardzo obciążony i wystawiamy zgłoszenie! Czym się różni od reklamacji? Czas jego realizacji jest nieokreślony (uwierz, że 1,5 roku to normalka czasem). Reklamacja jest lepszym typem zgłoszenia, ponieważ teoretycznie operator ma 30 dni na odpowiedź. Ale może Ci odpowiedzieć, że przeprasza i realizuje usterkę.

Były pracownik Playa dodał na koniec, że nigdy nie widział, żeby operator cokolwiek naprawił.

Jeśli chcemy, żeby pracownicy operatora wzięli się do roboty, należy podczas składania reklamacji zażądać zawieszenia usługi na czas naprawy. Nie wiadomo niestety, czy takie żądanie zostanie uwzględnione.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.