Podwyżka „n” i rozwiązanie umowy

Podwyżka „n” i rozwiązanie umowy14.06.2007 14:34
Szymon Adamus

O planowanych podwyżkach cen platformy „n” pisałem na początku miesiąca. Niestety informacje te się nie zmieniają i od sierpnia wszystkie pakiety programowe będą rzeczywiście kosztowały o 6zł więcej (czyli 16zł). Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jeśli znudziła się Wam oferta telewizji „n”, to macie teraz idealną sytuację do zrezygnowania z jej usług. Według obowiązującego w Polsce prawa telekomunikacyjnego, planowane przez „n” zmiany w regulaminie i zasadach świadczenia usług, upoważniają każdego abonenta do zerwania umowy przed czasem, bez konieczności wnoszenia jakichkolwiek opłat (zgodnie z art. 59. ust. 2 Prawa Telekomunikacyjnego)..

Platforma N w pewnym sensie będzie ułatwiać rezygnację z usługi - wystarczy udać się do punktu sprzedaży, tam można otrzymać odpowiedni wzór pisma – czytamy na ten temat w serwisie Media2. Sprawę można także załatwić korespondencyjnie pod adresem krakowskiego BOK. W ciągu 14 dni od chwili wyłączenia usługi należy zwrócić dekoder, kartę i zestaw antenowy.

O planowanych podwyżkach cen platformy „n” pisałem na początku miesiąca. Niestety informacje te się nie zmieniają i od sierpnia wszystkie pakiety programowe będą rzeczywiście kosztowały o 6zł więcej (czyli 16zł). Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jeśli znudziła się Wam oferta telewizji „n”, to macie teraz idealną sytuację do zrezygnowania z jej usług. Według obowiązującego w Polsce prawa telekomunikacyjnego, planowane przez „n” zmiany w regulaminie i zasadach świadczenia usług, upoważniają każdego abonenta do zerwania umowy przed czasem, bez konieczności wnoszenia jakichkolwiek opłat (zgodnie z art. 59. ust. 2 Prawa Telekomunikacyjnego)..

Platforma N w pewnym sensie będzie ułatwiać rezygnację z usługi - wystarczy udać się do punktu sprzedaży, tam można otrzymać odpowiedni wzór pisma – czytamy na ten temat w serwisie Media2. *Sprawę można także załatwić korespondencyjnie pod adresem krakowskiego BOK. W ciągu 14 dni od chwili wyłączenia usługi należy zwrócić dekoder, kartę i zestaw antenowy. *

Na oficjalnym forum „n” widać, że sporo osób skorzysta z nowej możliwości rezygnacji z usług platformy. Póki co, nie zanosi się jednak na tak dużą „ucieczkę” klientów, by można było mówić o zagrożeniu pozycji „n” na polskim rynku.

Źródło i fot.: Media2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.