Pomysłowość Koreańczyków nie zna granic. Tak LG promuje swoje produkty

Pomysłowość Koreańczyków nie zna granic. Tak LG promuje swoje produkty09.04.2015 19:07
LG

Zawsze dziwi mnie to, jak nudne, schematyczne i powtarzalne są wszystkie reklamy. Kreatywność i humor to niestety bardzo rzadkie zjawisko. Są na szczęście wyjątki, a jednym z nich jest LG. Oto przegląd najciekawszych i najśmieszniejszych reklam koreańskiego producenta. Da się? Jak widać da!

Dobra reklama, to taka którą człowiek zapamięta. A zapamięta taką, która wywołała u niego emocje - najlepiej te pozytywne. Oglądając niektóre reklamy różnych produktów LG na mojej twarzy gościł uśmiech, a sympatia do marki wzrosła.

Telewizory i monitory

LG jest jednym z weteranów rozdzielczości Ultra HD i jednym z pierwszych producentów, którzy ją zastosowali. Dobrze, że zadbali także o odpowiedni marketing. Po obejrzeniu poniższej reklamy, nie poszedłbym co prawda od razu do sklepu i nie kupił tego produktu, ale gdybym szukał kiedyś TV 4K, w pierwszej kolejności spojrzałbym na ofertę LG, przypominając sobie "rozmowę kwalifikacyjną".

LG Ultra HD 84" TV PRANK (METEOR EXPLODES DURING JOB INTERVIEW)

Reklamy w formie pranku (żartu, gagu) zawsze spoko! Oto kolejna - tym razem reklamująca monitory panoramiczne o niespotykanych proporcjach 21:9.

LG televisie/toilet commercial

Wiemy już, że reakcje ludzi są różnorodne i często zabawne, ale... jak na ultrarealistyczną rozdzielczość reagują zwierzaki?

Smartfony

Zmieniamy kategorię urządzeń, jednak zostaniemy przy zwierzętach. Wiedzieliście, że kurczaki potrafią utrzymać głowę idealnie w tej samej pozycji, nawet gdy ich ciało się rusza? To zupełnie tak samo jak soczewka w obiektywie aparatu względem całego telefonu! LG - ode mnie macie ukłony!

A teraz kolejny prank. Cóż, ryzyko się opłaciło, bo mimo chwili grozy, ci co się odważyli, zyskali całkiem dużo - nowego LG G2. Ciekawi mnie tylko kwestia techniczna... Jakim cudem "rzeźnik" rodem z horroru, oddawał ludziom także ich starego smartfona w nienaruszonym stanie?

LG G2 - Upgrade your Phone "France" LG Commercial

Koreański producent wręcz perfekcyjnie reklamuje to, czym smartfony LG się wyróżniają. Była stabilizacja - pora na KNOCK Code.

Po obejrzeniu tych czterech komediowych scenek, jestem w stanie (przynajmniej na ten moment) uwierzyć, że stukanie w odpowiednie miejsca ekranu ma sens większy, niż by się na początku wydawało.

Super model Commercial

Nawet reklama odkurzacza nie musi być więc nudna. Liczy się pomysł.

Rekordowe trolololo

Nie tylko filmiki reklamowe w wykonaniu LG są dobre - inne sposoby reklamy także niszczą system. Chociażby banery na Times Squere. LG ma wykupione te miejsca reklamowe od ponad 20 lat. Natomiast Samsung zainwestował w nie całkiem niedawno. Nie przewidział jednak, że przestrzeń pod obszarem należącym do LG, nie jest dobrym wyborem...

Kilka dni przed premierą nowego flagowca Samsunga, pojawiły się banery o tym informujące. LG postanowiło także wykorzystać cyfrę "4", dając Samsungowi pstryczka w nos. Takie pojedynki gigantów to ja rozumiem! A nie jakieś walki patentowe...

Warto także przypomnieć, że LG może pochwalić się rekordem Guinnessa dotyczącym największego baneru reklamowego. Konstrukcja waży 1800 ton i ma wymiary 250 x 12 metrów. Jego powierzchnia odpowiada dwóm boiskom do piłki nożnej, a znajduje się w Arabii Saudyjskiej.

LG Electronics billboard sets Guinness Record LG전자, 세계 최대 옥외광고 기네스북 등재

Do tej pory za pomysłowe uważałem naprawdę nieliczne firmy - na przykład piwo Żubr ;) Do zacnego grona marek potrafiących bawić się marketingiem dołącza jednak także LG. Gratulacje!

Autor: Łukasz Skałba

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.