Programy telewizyjne 3D: jest ich już ponad 40

Programy telewizyjne 3D: jest ich już ponad 4014.03.2011 09:20
Blomedia poleca

Wpis gościnny z Multi-blog.pl.

Niespełna rok temu do tysiąca brytyjskich pubów trafiły telewizory 3D firmy LG sponsorowane przez firmę Airwaves. Akcja była związana z uruchomieniem pierwszego europejskiego kanału nadającego programy w technice trójwymiarowej – Sky 3D. Odtąd obowiązkowym wyposażeniem każdego brytyjskiego kibica stały się – obok koszulki dopingowanej drużyny i kufla piwa – także polaryzacyjne okularki. Dziś w Europie jest już 31 płatnych kanałów 3DTV, a w Ameryce – 11. Dwa z nich to całodobowe programy 24/7.

Wpis gościnny z Multi-blog.pl.

Niespełna rok temu do tysiąca brytyjskich pubów trafiły telewizory 3D firmy LG sponsorowane przez firmę Airwaves. Akcja była związana z uruchomieniem pierwszego europejskiego kanału nadającego programy w technice trójwymiarowej – Sky 3D. Odtąd obowiązkowym wyposażeniem każdego brytyjskiego kibica stały się – obok koszulki dopingowanej drużyny i kufla piwa – także polaryzacyjne okularki. Dziś w Europie jest już 31 płatnych kanałów 3DTV, a w Ameryce – 11. Dwa z nich to całodobowe programy 24/7.

Telewizja 3D kwitnie bardzo szybko, chociaż rynek jest na razie we wczesnej fazie rozwoju. Pierwsza sprawa to telewizory. Przełomowy ma być obecny rok. Analitycy oczekują, że w 2012 roku w amerykańskich domach będzie już 15 milionów telewizorów 3D. To wystarczająco dużo, żeby uruchomić nowe całodobowe programy (na razie wiele z nich działa jako serwisy VoD).

Eksperci spodziewają się także wzrostu popularności samych filmów 3D. W 2010 roku tylko 1% wideo na płytach Blu-ray nagrano w technice trójwymiarowej. W tym roku ma być to już 25%.

Źródło: Multi-blog

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.