Przykład godny naśladowania. Oto jak Dell traktuje klienta

Przykład godny naśladowania. Oto jak Dell traktuje klienta07.05.2011 10:57
Ciekawe, czy naprawią w ramach gwarancji? ;) )Fot. Flickr/S Baker/Lic. CC by)

Michael Dell to jedna z najważniejszych postaci branży IT. Firma, którą stworzył, zrewolucjonizowała handel sprzętem komputerowym. O jakości obsługi Della przekonał się niedawno jeden z polskich internautów. Dlaczego firma zasłużyła na pochwały?

Michael Dell to jedna z najważniejszych postaci branży IT. Firma, którą stworzył, zrewolucjonizowała handel sprzętem komputerowym. O jakości obsługi Della przekonał się niedawno jeden z polskich internautów. Dlaczego firma zasłużyła na pochwały?

Swoją historię opisał jeden z internautów z Wykopu, właściciel laptopa Dell E6410. Podczas czyszczenia laptopa oderwany został kawałek umieszczonego pod ekranem napisu z nazwą marki.

Dell Latitude E6410 (Fot. Dell.com)
Dell Latitude E6410 (Fot. Dell.com)

Nie było to duże uszkodzenie, w żaden sposób nie utrudniało korzystania z komputera i z pewnością nie kwalifikowało się do naprawy w ramach gwarancji. Uszkodzony napis wyglądał jednak mało estetycznie, dlatego właściciel laptopa zaczął szukać możliwości kupienia uszkodzonego elementu.

Uszkodzony element (Fot. Wykop.pl)
Uszkodzony element (Fot. Wykop.pl)

Po bezowocnych poszukiwaniach w Sieci wysłał e-mail do wsparcia technicznego Della. Po siedmiu minutach od wysłania maila z internautą skontaktował się telefonicznie pracownik firmy.

Ponieważ gwarancja nie obejmuje powstałych z winy właściciela laptopa mechanicznych uszkodzeń, a poszukiwanego elementu nie można nigdzie kupić, firma zdecydowała o wysłaniu swojemu klientowi – za darmo – całej przedniej ramki panelu wyświetlacza.

To kolejny przypadek niestandardowego na polskim rynku podejścia do potrzeb klientów, zasługujący na uznanie i nagłośnienie. Może w końcu firmy zrozumieją, że troska o dobry wizerunek i zadowolenie klientów po prostu się opłaca.

Jakie są Wasze doświadczenia z serwisami producentów komputerów? Czy któryś z nich wyróżnia się wysoką jakością lub skandalicznym poziomem obsługi?

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.