Reklamy w WP: wiosna, czy kryzys?

Reklamy w WP: wiosna, czy kryzys?20.05.2009 23:45
logo wp
K Falernowa

Zależy nam na tym, by wyjść do reklamodawców z atrakcyjną ofertą - mówi kierownik biura reklamy w Wirtualnej Polsce, Arkadiusz Stępkowski. Wirtualna Polska rozpoczęła wczoraj promocję wiosenną - reklamodawcy, chcący współpracować z WP, zapłacić mogą nawet o niemal połowę mniej niż zwykle.

Różnego rodzaju promocje i oferty specjalne - wcale nie są tak bardzo specjalne. U operatorów komórkowych przyzwyczailiśmy się już, że w zasadzie istnieją głównie promocje, "normalnej" oferty praktycznie się nie przedstawia. W Internecie jest to samo, toteż obniżka cen niektórych pakietów reklamowych Wirtualnej Polski - nie dziwi.

Zależy nam na tym, by wyjść do reklamodawców z atrakcyjną ofertą - mówi kierownik biura reklamy w Wirtualnej Polsce, Arkadiusz Stępkowski. Wirtualna Polska rozpoczęła wczoraj promocję wiosenną - reklamodawcy, chcący współpracować z WP, zapłacić mogą nawet o niemal połowę mniej niż zwykle.

Różnego rodzaju promocje i oferty specjalne - wcale nie są tak bardzo specjalne. U operatorów komórkowych przyzwyczailiśmy się już, że w zasadzie istnieją głównie promocje, "normalnej" oferty praktycznie się nie przedstawia. W Internecie jest to samo, toteż obniżka cen niektórych pakietów reklamowych Wirtualnej Polski - nie dziwi.

Wysokość rabatów zdziwić już może, bo reklamodawca zapłaci nawet o 40-50% mniej. Oczywiście nie mówimy o produkcie, który ma sztywno ustaloną cenę, więc widełki promocyjne mogą być nawet jeszcze szersze. A tak znaczna obniżka kosztów zawsze przyciąga nowych klientów. I tu też tak zapewne będzie.

Budżety reklamowe firm skurczyły się mocno w ostatnich miesiącach. Związane jest to ściśle z kryzysem ekonomicznym, który objął zasięgiem większą część świata, i który błyskawicznie wywrócił do góry nogami nasze pojęcie prowadzenia biznesu. Offline czy Online.

Jedno się przez cały ten czas nie zmieniło - acz należy przyznać, że przed kryzysem, a nawet przed IV RP, też tą zasadę większość z nas wyznawała: zbędne wydatki trzeba ciąć. Nasi przedsiębiorcy zaś do tych zbędnych wydatków zaliczają także reklamę w Internecie - dlatego przyciągnięcie nowych klientów, ale też i zatrzymanie stałych, robi się powoli priorytetem firm. 50% rabat na pewno jest czynnikiem pomagającym w wyborze oferty.

Polskę obejmuje pakiety reklamowe in-stream videoad w telewizji internetowej WP.tv, midbox i mini-skyscraper na stronie głównej portalu oraz emisję boksu reklamowego w panelu RSS. Na stronie głównej, zamieszczając swoje reklamy, zapłaci się 14%, a reklamy z WPT.pl kosztować będą o połowę mniej.

Źródło: WP.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.