YouTube pozwoli pomijać reklamy

Wall Street Journal doniósł właśnie, iż Google jest w fazie testowania nowego przycisku, który to umożliwi każdemu użytkownikowi wyłączenie reklamy w filmach na YouTube w kilka sekund po ich rozpoczęciu. Nowa funkcjonalność daje nam nowe możliwości kontroli tego, co chcemy oglądać.

YouTube pozwoli pomijać reklamy
Wojciech Usarzewicz

Wall Street Journal doniósł właśnie, iż Google jest w fazie testowania nowego przycisku, który to umożliwi każdemu użytkownikowi wyłączenie reklamy w filmach na YouTube w kilka sekund po ich rozpoczęciu. Nowa funkcjonalność daje nam nowe możliwości kontroli tego, co chcemy oglądać.

Podobne rozwiązanie stosuje już Hulu, jednakże w ich przypadku reklamy są znacznie dłuższe, toteż kontrola ich wyświetlania była konieczna. YouTube znany zaś ze swoich krótkich form wideo, do tej pory nie sprawiał użytkownikom problemów w kwestii inwazyjnych reklam. Teraz sytuacja użytkowników jeszcze bardziej się polepszy.

Z uwagi na warunki panujące w sieci, osoby korzystające z serwisów wideo spodziewają się bardziej dopracowanych, a jednocześnie krótszych form reklamowych. Google w pełni zaś rozumie, że reklamy kiepskiej jakości są często pomijane przez użytkowników. Uważa więc, że wprowadzenie możliwości pomijania tychże materiałów promocyjnych zachęci agencje do tworzenia bardziej wciągających form reklamy dla YouTube. Automatycznie przełoży się to więc na ilość wyświetleń tego typu materiałów i efektywność reklamy.

Z wprowadzonym niedawno przez Hulu modelem subskrypcji "Hulu Plus" pojawia się jeszcze pytanie, czy również YouTube nie postanowi uruchomić płatnego dostępu do niektórych materiałów wideo. Baljeet Singh, manager "tuby" póki co zapewnia, iż główny nacisk Google kładzie na formy reklamowe, jednocześnie jednak eksperymentuje z nowymi modelami biznesowymi.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.