YouTube pozwoli pomijać reklamy

YouTube pozwoli pomijać reklamy

YouTube pozwoli pomijać reklamy
Wojciech Usarzewicz
30.06.2010 15:34

Wall Street Journal doniósł właśnie, iż Google jest w fazie testowania nowego przycisku, który to umożliwi każdemu użytkownikowi wyłączenie reklamy w filmach na YouTube w kilka sekund po ich rozpoczęciu. Nowa funkcjonalność daje nam nowe możliwości kontroli tego, co chcemy oglądać.

Wall Street Journal doniósł właśnie, iż Google jest w fazie testowania nowego przycisku, który to umożliwi każdemu użytkownikowi wyłączenie reklamy w filmach na YouTube w kilka sekund po ich rozpoczęciu. Nowa funkcjonalność daje nam nowe możliwości kontroli tego, co chcemy oglądać.

Podobne rozwiązanie stosuje już Hulu, jednakże w ich przypadku reklamy są znacznie dłuższe, toteż kontrola ich wyświetlania była konieczna. YouTube znany zaś ze swoich krótkich form wideo, do tej pory nie sprawiał użytkownikom problemów w kwestii inwazyjnych reklam. Teraz sytuacja użytkowników jeszcze bardziej się polepszy.

Z uwagi na warunki panujące w sieci, osoby korzystające z serwisów wideo spodziewają się bardziej dopracowanych, a jednocześnie krótszych form reklamowych. Google w pełni zaś rozumie, że reklamy kiepskiej jakości są często pomijane przez użytkowników. Uważa więc, że wprowadzenie możliwości pomijania tychże materiałów promocyjnych zachęci agencje do tworzenia bardziej wciągających form reklamy dla YouTube. Automatycznie przełoży się to więc na ilość wyświetleń tego typu materiałów i efektywność reklamy.

Z wprowadzonym niedawno przez Hulu modelem subskrypcji "Hulu Plus" pojawia się jeszcze pytanie, czy również YouTube nie postanowi uruchomić płatnego dostępu do niektórych materiałów wideo. Baljeet Singh, manager "tuby" póki co zapewnia, iż główny nacisk Google kładzie na formy reklamowe, jednocześnie jednak eksperymentuje z nowymi modelami biznesowymi.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)