Samsung liderem na polskim rynku telewizorów

Samsung liderem na polskim rynku telewizorów23.09.2019 13:37
Telewizory Samsung najchętniej kupowane przez Polaków
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Michał Skorupka

Telewizory firmy Samsung są najczęściej wybierane przez Polaków - wynika z najnowszych badań opublikowanych przez polski oddział korporacji. W pierwszym półroczu 2019 r. co czwarty telewizor sprzedany w naszym kraju pochodził od koreańskiego producenta.

Samsung ma powody do radości. Według najnowszych badań, w pierwszym półroczu 2019 roku, co czwarty Polak zainteresowany zakupem telewizora sięgnął po sprzęt koreańskiego producenta. Równie imponujące wyniki firma osiąga na rynku globalnym, na którym udziały marki przekroczyły 30 procent - to najlepszy rezultat od 6 lat.

Świetne wyniki Samsunga na polskim rynku telewizorów

Według Samsunga, pozycję lidera na rynku telewizyjnym udało się wypracować głównie dzięki urządzeniom wykorzystującym technologię QLED. Przedstawiciele firmy uważają, że kluczowa okazała się dywersyfikacja oferty. Flagowa linia QLED, czyli telewizorów LCD z warstwą kropek kwantowych, w tym roku liczy aż pięć serii 4K – Q90, Q85, Q80, Q70 i Q60 – oraz QLED 8K Q950 z ekranami o przekątnej od 43 do 98 cali.

Szeroka oferta pozwoliła koreańskiemu producentowi trafić do klientów, którzy nie są gotowi na zakup sprzętu o wyższych rozdzielczościach. Jednocześnie przekonuje odbiorców do zakupu wielkoformatowych wyświetlaczy.

Samsung liderem na polskim rynku telewizorów, Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Samsung liderem na polskim rynku telewizorów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Samsung wprowadził ostatnio systemy skalowania obrazu oraz Tryb Ambient, który zamienia telewizor w tablicę do wyświetlania zdjęć, obrazów czy dekoracji. Ponadto na rynku pojawiły się pierwsze odbiorniki 8K wykorzystujące sztuczną inteligencję do przeskalowywania obrazu. Między innymi właśnie te innowacje przyczyniły się do wzrostu zainteresowania koreańskimi telewizorami.

Polacy nie tylko coraz częściej wybierają telewizory Samsung, ale również chętnie je rekomendują. Z badania wykonanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że sprzęt producenta poleciłoby 67 procent Polaków w wieku 18 – 65 lat.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.