Skaner: polski benchmark Catzilla i nasze zdjęcia w reklamach Google'a

Skaner: polski benchmark Catzilla i nasze zdjęcia w reklamach Google'a14.10.2013 11:00
Catzilla ALLBenchmark - polski benchmark doczekał się w końcu wersji finalnej

W dzisiejszym wydaniu Skanera przeczytacie o wpadce Microsoftu, który odradza stosowanie własnego antywirusa, dowiecie się ponadto o polskiej grze obsługiwanej tylko jednym klawiszem i poznacie finalną wersję polskiego benchmarku Catzilla.

W dzisiejszym wydaniu Skanera przeczytacie o wpadce Microsoftu, który odradza stosowanie własnego antywirusa, dowiecie się ponadto o polskiej grze obsługiwanej tylko jednym klawiszem i poznacie finalną wersję polskiego benchmarku Catzilla.

Kilka lat temu Microsoft udostępnił swój bezpłatny program antywirusowy. Microsoft Security Essentials wydawał się wówczas niezłą alternatywą – nie dość, że świetnie wypadał w testach, to na dodatek był lekki i szybki. A na dodatek darmowy.

Nic dziwnego, że ówczesne recenzje były bardzo przychylne i polecały program Microsoftu jako skuteczne zabezpieczenie komputera przed wszelkimi zagrożeniami. Niestety, czasy świetności MSE to już przeszłość, a programu nie polecają nawet pracownicy Microsoftu.

Versus One, wspieram.to

W takim kontekście pozytywnie wyróżnia się projekt studia Vinyl Pixels, pracującego nad grą Versus One. Co w niej ciekawego? Versus One to podróż w czasie do epoki, gdy obok „Małysza” na polskich komputerach królował Żużel – gra, w której sterowanie sprowadzało się do naciskania jednego klawisza.

Niech Was nie zwiodą pozory – ekstremalna prostota szła w tym wypadku w parze z niebywałą grywalnością. Vinyl Pixels zamierza swoją produkcją wrócić do tamtych czasów.

Kim jesteśmy dla dostawców różnych, internetowych usług? Choć dla wielu z nas może się to okazać mało przyjemnym stwierdzeniem, to w gruncie rzeczy jesteśmy jedynie towarem. I jako towar nie mamy za wiele do powiedzenia, czego przykładem mogą być niedawne działania Google’a.

Google informuje o zmianach, które wprowadza w swej polityce usług. Od listopada zdjęcie profilowe z Google+ może zostać wykorzystane w reklamie jakiegoś produktu. Efekt będzie podobny do tego, który znamy z reklam Facebooka.

Google nie nazywa swojego produktu "reklamowaniem" a "dzieleniem się okazywanym wsparciem". Za każdym razem kiedy kiedy komentujemy, śledzimy lub lubimy jakąś treść na Google+ może to wykorzystane w działaniach promocyjnych. (Gazeta)

Prowokacja Filipa Chajzera błyskawicznie zdobyła popularność w polskiej Sieci. Dziennikarz – wzorem Jimmmy’ego Kimmela - postanowił odpytać blogerów modowych o najnowsze kolekcje takich projektantów, jak Helmut Kohl, Schleswig-Holstein czy Hans Kloss.

Jak nietrudno zgadnąć, odpytywane postaci błyszczały elokwencją, z przejęciem komentując temat, o którym nie mają zielonego pojęcia, choć bardzo chcą sprawiać wrażenie, że jest inaczej. Reakcja internautów była jednoznaczna – blogerzy modowi i szafiarki to banda kretynów. Problem w tym, że:

Catzilla to wspólne dzieło grupy Plastic (twórcy AllPlayera) i studia Platige Image. Po 24 wersjach beta aplikacja została w końcu uznana przez swoich twórców za ukończoną. Co oferuje? Catzilla umożliwia przeprowadzenie pięciu rodzajów testów, dedykowanych różnym urządzeniom oraz weryfikację, czy nas sprzęt poradzi sobie z jedną z kilkudziesięciu popularnych gier.

Catzilla ALLBenchmark

Zmiany w poszczególnych trybach nie dotyczą jedynie rozdzielczości, ale również jakości post processingu, wygładzania krawędzi czy innych opcji związanych z jakością wyświetlanej grafiki. Sam benchmark składa się z kilku części - testu sprzętu (CPU + GPU), fizyki (CPU), cieniowania geometrycznego (GPU), symulacji cieczy (GPU) oraz arytmetyki karty graficznej (GPU). Ekipa Catzilli zapewnia, że wykorzystane w benchmarku technologie mają szerokie zastosowanie w grach, więc jest to test jak najbardziej miarodajny. ([Benchmark](http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/catzilla-allbenchmark-dobre-bo-polskie.html))
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.