Facebook po raz pierwszy w historii pokonał Google'a
Według najnowszych badań firmy comScore Inc. internauci spędzają więcej czasu na plotkach i komentowaniu zdjęć na Facebooku niż na szukaniu informacji w Sieci za pomocą Google'a. W sierpniu po raz pierwszy w historii czas spędzony na Facebooku był dłuższy niż na witrynach firmy z Mountain View.
Według najnowszych badań firmy comScore Inc. internauci spędzają więcej czasu na plotkach i komentowaniu zdjęć na Facebooku niż na szukaniu informacji w Sieci za pomocą Google'a. W sierpniu po raz pierwszy w historii czas spędzony na Facebooku był dłuższy niż na witrynach firmy z Mountain View.
Do tej pory strony firmy Google były witrynami, w których internauci spędzali najwięcej czasu. Długość odwiedzin Google'a przekroczyła niedawno osiągi Yahoo! Według firmy analitycznej comScore oba internetowe giganty mają jednak duży problem.
Najnowszy raport comScore podaje, że w sierpniu w Facebooku spędzono ponad 41,1 mld minut - to prawie 10% z ogólnego czasu spędzanego w Internecie przez Amerykanów. Na drugim miejscu znalazł się Google z czasem około 39,9 mld minut (włączając w to Gmaila i YouTube).
Trzecie miejsce należy do słabnącego Yahoo! z czasem wynoszącym około 37 mld minut.
Niestety, dane te pochodzą z badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych. Ciekawe, jak kształtuje się globalna popularność Facebooka?
Źródło: businessinsider