Smartwatch na każdą kieszeń. Zapłacisz mniej niż 300 zł

Smartwatch na każdą kieszeń. Zapłacisz mniej niż 300 zł17.10.2019 10:06
Dobry smartwatch nie musi kosztować wiele
Źródło zdjęć: © Pixabay.com
Patryk Wieczorek

Smartwatch to nie tylko dodatek do stroju, ale również nie lada atrakcja dla fanów nowoczesnych technologii. Dzięki dodatkowym funkcjom znacznie przyspieszy wykonywanie niektórych czynności i ułatwi życie.

Smartwatch na pierwszy rzut oka może wyglądać na zwykły zegarek, jednak wrażenie minie, gdy stukniesz w ekran. Wtedy dopiero zaczniesz odkrywać multum możliwości, jakie daje ci "smartfon na nadgarstku".

Choć wiele urządzeń jest w stanie pracować samodzielnie, to pełnię swoich możliwości smartwatche osiągają po sparowaniu ich ze smartfonem. Umożliwiają nie tylko przeglądanie poczty czy sprawdzanie, kto dzwoni bez wyciągania telefonu z kieszeni, ale również wiele innych rzeczy. Aby bezproblemowo połączyć ze sobą urządzenia, wystarczy Bluetooth. Rozwiązanie jest szybkie i niezawodne, a dodatkowo nie nadwyręża baterii urządzenia.

Podstawową funkcją smartwatcha pozostaje pokazywanie aktualnej godziny, podobnie jak w przypadku klasycznych zegarków. Urządzenie wyświetla aktualny czas w trybie spoczynku, choć jeśli wolisz oszczędzać baterię, możesz całkowicie wyłączyć tę opcję. Po połączeniu ze smartfonem pozwoli jednak na o wiele więcej.

Mając go na nadgarstku, możesz wygodnie przeglądać sieć i korzystać z mediów społecznościowych. Jeśli na twoim koncie zostanie odnotowana jakakolwiek aktywność, powiadomią cię o tym wibracje na nadgarstku.

Opaska czy smartwatch?

Biegasz, jeździsz na rowerze, a może uprawiasz inny rodzaj aktywności? W takim razie wybierz sportowy model, który nie tylko będzie estetycznie wyglądał, ale również posiada funkcje przydatne w codziennych ćwiczeniach. Krokomierz, pulsometr czy monitoring spalanych kalorii to tylko kilka z przydatnych możliwości. Gdy jesteś w trakcie treningu i ktoś wyśle ci wiadomość, nie musisz przerywać ćwiczeń, wystarczy, że zerkniesz na nadgarstek.

Źródło zdjęć: © Fotolia
Źródło zdjęć: © Fotolia

Nie powiesz, że to smartwatch

Zegarki smart mogą mieć kwadratową bądź prostokątną kopertę, która upodabnia je do ekranu smartfonów, bądź okrągłą, właściwą dla standardowych zegarków. Łącząc ją z elegancką bransoletą ze skóry bądź stali szlachetnej, zyskasz elegancki, biznesowy zegarek, który doskonale pasuje do garnituru. Teraz będąc na oficjalnym spotkaniu, będziesz mógł błyskawicznie sprawdzić pocztę lub przejrzeć media społecznościowe bez wzbudzania podejrzeń. Wszyscy zgromadzeni będą myśleć, że sprawdzasz godzinę.

Nie dla każdego

Przerzucenie się z klasycznego zegarka na smartwatcha przypomina poniekąd skok między archaicznymi telefonami komórkowymi a pierwszymi smartfonami. W klasycznych zegarkach bateria starcza na naprawdę długi czas, część z nich samoczynnie nakręca się podczas chodzenia. Smartwatch daje jednak znacznie więcej możliwości, niestety kosztem znacznie krótszego czasu pracy. Dlatego należy pamiętać o regularnym ładowaniu sprzętu. Nie trzeba się jednak obawiać, że sprzęt rozładuje się w najmniej spodziewanym momencie – większość nowoczesnych modeli będzie działać przez kilka dni, nim trzeba będzie je naładować.

Jeśli czujesz, że smartwatch to gadżet dla ciebie, rozejrzyj się za interesującymi promocjami. W sieci znajdziesz wiele modeli w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.