Sprzedaj swoich znajomych na Facebooku!

Sprzedaj swoich znajomych na Facebooku!03.09.2009 16:50
facebook
Mateusz

Jeśli masz konto na Facebooku i posiadasz sporo znajomych, to możesz dzięki nim zarobić z pomocą serwisu uSocial. Zajmuje się on dostarczaniem stargetowanych odbiorców treści reklamowych. Co ciekawe, witryna ta zdobywała doświadczenie oferując podobne usługi  na Diggu i Twitterze.

Jeśli masz konto na Facebooku i posiadasz sporo znajomych, to możesz dzięki nim zarobić z pomocą serwisu uSocial. Zajmuje się on dostarczaniem stargetowanych odbiorców treści reklamowych. Co ciekawe, witryna ta zdobywała doświadczenie oferując podobne usługi  na Diggu i Twitterze.

uSocial sprzedaje fanów i przyjaciół, którzy pasują do naszych indywidualnych wymogów. Ceny rozpoczynają się od 177,30 dolara za 1000 osób. Możemy kupić nawet do 5000 przyjaciół lub 10000 fanów, płacąc odpowiednio 654,30 lub 1167,30 USD. To naprawdę spory wydatek, dlaczego warto więc ryzykować i wykładać pieniądze? Odpowiedź jest prosta: zarobimy dzięki społecznościowej reklamie online.

Jak twierdzi uSocial

[cytat]każdy fan lub przyjaciel, którego posiadasz jest wart 1 dolara miesięcznie, dlatego jeśli jesteś osobą, która prawidłowo używa tego serwisu to możesz sporo zarobić. Oznacza to, że kupując np. 1000 znajomych inwestycja nie tylko się zwróci - zarobisz pięć razy więcej niż wydałeś.[/cytat]

uSocial nie ujawniło do tej pory, w jaki sposób zarządza systemem sprzedawania przyjaciół oraz fanów. Wiadomo jedynie, że musimy powiedzieć według jakich kryteriów  mają być dobrane te osoby, a pracownicy serwisu zajmą się resztą. Jeśli już zdecydujemy się na taką usługę, musimy zaufać ludziom, którzy mają dobrze zainwestować nasze pieniądze. Więcej szczegółów, każdy kupujący otrzymuje bowiem dopiero po zapłaceniu.

Oczywiście tak długo jak istnieją serwisy społecznościowe, w których możemy posiadać przyjaciół i ich obserwować, tak długo będą istnieć witryny, które tak jak uSocial budują własne sieci. Witrynę próbowano zamknąć jeszcze wtedy kiedy oferowała swoje usługi tylko użytkownikom Twittera i Digga, jednak jak widać nadal radzi sobie całkiem nieźle. Jestem bardzo ciekaw, czy podobny pomysł sprawdziłby się w przypadku naszej-klasy.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.