StarCraft II Beta - test wydajności

StarCraft II Beta - test wydajności27.04.2010 11:00
Szymon Adamus

W serwisie Tom's Hardware możecie znaleźć szczegółowy test wydajności wersji beta RTS-a StarCraft II. Na tytuł czekają miliony graczy. Czy będzie im działał płynnie?

W serwisie Tom's Hardware możecie znaleźć szczegółowy test wydajności wersji beta RTS-a StarCraft II. Na tytuł czekają miliony graczy. Czy będzie im działał płynnie?

Porównanie ustawień graficznych drugiego StarCrafta widzieliśmy już dzięki testom PC Games Hardware.  Nawet na niskich ustawieniach gra prezentowała się całkiem nieźle. Tom's Hardware pokazuje w swoim teście wszystkie ustawienia graficzne, porównuje jakość obrazu na kartach GeForce kontra Radeon itp. Wniosek jest jeden. Gra wygląda nieźle na kartach obydwu producentów i działa płynnie w większości ustawień.

Komputer, którego użyto do testów miał specyfikacje:

  • procesor - Intel Core i7-920 (Nehalem), 2.67 GHz, QPI-4200, 8MB Cache Overclocked to 3.06 GHz @ 153 MHz BCLK,
  • płyta główna - ASRock X58 SuperComputer Intel X58, BIOS P1.90,
  • pamięć - Kingston PC3-10700 3 x 1,024MB, DDR3-1225, CL 9-9-9-22-1T,
  • system 0peracyjny - Windows 7 64-bit.

Do testów użyto kilkunastu różnych kart graficznych.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/04/StarcraftII2.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/04/StarcraftII2.jpg)

Najlepiej wypadły karty Radeon HD5850, HD5830, HD5770, HD5750 i GeForce GTX260 896 MB, 9600GT wyświetlając w rozdzielczości 1280x1024, bez AA i na średnich ustawieniach około 70 klatek na sekundę. Na najwyższych, możliwych ustawieniach (detale na Ultra, 4xAA, rozdzielczość 2560x1600 pikseli) karty GeForce GTX 260 i 250 wyświetlały średnio około 11 klatek na sekundę. Szczegółowe wyniki znajdziecie na wspomnianej stronie (link w źródle).

Konkluzją artykułu było pozytywnie nastrajające stwierdzenie.

[cytat]Bazując na wczesnym wydaniu sądzimy, że można spokojnie powiedzieć, że większość graczy będzie mogła grać wygodnie bez ulepszania swojego PeCeta.[/cytat]

Oczywiście StarCraft II to nie Crysis, tutaj nie potrzeba potężnej mocy by wyświetlić chociażby zwykłe drzewo. Niemniej cieszą takie wyniki wstępnych testów. To w końcu gra nastawiona na multiplayer. Wszystko musi działać płynnie na jak największej ilości komputerów. Inaczej nie będzie z kim grać.

Źródło: Tom's Hardware

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.