Starcraft II - porównanie ustawień grafiki
Pisaliśmy już parę razy o StarCraft II. Trwają aktualnie testy wersji beta gry, zaś portal PC Games Hardware postanowił skorzystać z okazji i przyjrzeć się, jak wyglądają różnice pomiędzy najlepszymi, a najgorszymi ustawieniami grafiki. W dalszej części tego wpisu pokazujemy, czym różnią się obie opcje.
26.02.2010 12:19
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pisaliśmy już parę razy o StarCraft II. Trwają aktualnie testy wersji beta gry, zaś portal PC Games Hardware postanowił skorzystać z okazji i przyjrzeć się, jak wyglądają różnice pomiędzy najlepszymi, a najgorszymi ustawieniami grafiki. W dalszej części tego wpisu pokazujemy, czym różnią się obie opcje.
Ponoć prawdziwy strateg nie patrzy na grafikę, ale możliwości oferowane przez dany tytuł. Trudno jednak zaprzeczyć, że przy ładnej oprawie wizualnej gra się o wiele przyjemniej. Patrząc na poniższe screenshoty nie sposób nie zauważyć, że różnice pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami graficznymi są dość dobrze widoczne. Pod spodem prezentujemy kilka przykładów.
Oto jak prezentuje się gra na ustawieniach maksymalnych:
Tak natomiast na minimalnych:
Inne przykłady również pokazują, że fani Starcrafta powinni mieć dobre karty graficzne, dzięki którym da się w pełni wykorzystać dobrodziejstwa dawane przy anty-aliasingu i shaderów. Te drugie są dość istotne, ponieważ odpowiadają nie tylko za cienie, ale także struktury organiczne, na których bazuje rasa Zergów.
A poniżej kolejny przykład.
Jeśli natomiast jesteście ciekawi, jak prezentuje się gra w praktyce, poniżej prezentujemy filmik z bety StarCraft 2.
Źródło: PC games Hardware