Tatuaż dla geeka. Jak ozdabiają swoje ciała wielbiciele technologii?

Tatuaż dla geeka. Jak ozdabiają swoje ciała wielbiciele technologii?26.02.2012 18:00
Tatuaż dla geeka (Fot. Business Insider)

Jak pokazać swoje uwielbienie dla marki albo podkreślić, że technologia jest dla nas niemal równie ważna jak tlen? Elektroniczne gadżety to niekiedy za mało i potrzeba czegoś bardziej radykalnego. Do sposobów, pozwalających geekowi wyrazić swoje zainteresowania należą również tatuaże.

Jak pokazać swoje uwielbienie dla marki albo podkreślić, że technologia jest dla nas niemal równie ważna jak tlen? Elektroniczne gadżety to niekiedy za mało i potrzeba czegoś bardziej radykalnego. Do sposobów, pozwalających geekowi wyrazić swoje zainteresowania należą również tatuaże.

1.

Niezależnie od okoliczności właściciel tego tatuażu nigdy nie zapomni, gdzie kończy się jego głowa.

Legendarny mikroprocesor MOS Technology 6502 zapisał się złotymi zgłoskami w historii elektronicznych gadżetów. To właśnie on stanowił serce komputerów Atari XL i pierwszych komputerów Apple'a. Spokojną przystań na starość MOS Technology 6502 znalazł na ramieniu jakiegoś geeka.

3.

Pamiętasz swój pierwszy router? Ten użytkownik swojego nie zapomni do końca życia.

4.

Tęczowe jabłko w roli logo  było używane przez Apple'a w latach 1976 - 1998 (o mało znanym sprzęcie z tamtego okresu możecie przeczytać w tym artykule). Choć od zmiany, uwzględniającej nowe trendy we wzornictwie i odejście od kremowej, typowej dla lat 80. kolorystyki sprzętu elektronicznego, minęło już kilkanaście lat, stare logo wciąż ma wielu zwolenników.

5.

Popularna dystrybucja Linuksa, której kolejne wersje mogą pochwalić się tak intrygującymi nazwami, jak Hoża Hawajka czy Niebiańska Nimfa ma, jak widać, oddanych wielbicieli.

6.

Starszy pan z charakterystycznym pingwinem na ramieniu to Jon "maddog" Hall, dyrektor wykonawczy Linux International i niezmordowany propagator idei open source.

7.

Pewna znana aktorka tatuuje sobie ciągi cyfr, zawierających współrzędne miejsc urodzenia swoich dzieci, a niektórzy wielbiciele kodu dwójkowego poprzestają na kombinacji zer i jedynek. Kto potrafi odczytać treść tatuażu?

Steve Jobs mówiąc o Microsofcie stwierdził kiedyś: "Jedynym problemem Microsoftu jest fakt, że nie mają gustu, absolutnie nie mają gustu". Jak widać logo Windowsa jednak się komuś spodobało.

Źródło: Business Insider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.