Telewizja przyszłości według Samsunga niedługo w sklepach

Telewizja przyszłości według Samsunga niedługo w sklepach20.02.2012 11:35
Dzięki nowym telewizorom widz całkiem przyrośnie do fotela? (fot. samsung.pl)
Marcin Honkisz

Na niedawnym Samsung European Forum, które odbyło się w Pradze, Samsung przedstawił plany rynkowe na 2012 rok. W kwietniu do europejskich sklepów trafią nowe telewizory Smart TV: ES8000, ES7000 oraz E8000.

Na niedawnym Samsung European Forum, które odbyło się w Pradze, Samsung przedstawił plany rynkowe na 2012 rok. W kwietniu do europejskich sklepów trafią nowe telewizory Smart TV: ES8000, ES7000 oraz E8000.

Z każdą kolejną serią telewizory zbliżają się pod względem funkcjonalności do komputerów. Nowe modele Samsunga jeszcze bardziej wpisują się w tendencję Smart. Zastosowane technologie nie wymagają nawet od widza wykonywania tak męczących czynności jak wciskanie przycisków na pilocie.

Smart Interaction umożliwia nowe podejście do obsługi telewizora. Najnowsze modele rozpoznają głos, gesty oraz twarz użytkownika. Tradycyjny pilot nie będzie właściwie już potrzebny. Wszystkie podstawowe funkcje będzie można obsłużyć, mówiąc do telewizora po polsku.

Smart Content to określenie grupy usług oferowanych przez telewizor. Należą do nich usługi na życzenie (VOD, MOD), Samsung Apps oraz praca z własnymi materiałami, jak zdjęcia czy filmy w chmurze. To także pełna integracja usług internetowych z przesyłaniem multimedialnych materiałów z prywatnych urządzeń. Jednym słowem – sprytne marketingowe określenie korzystania z Internetu…

Nowe telewizory kontynuują kierunek wzornictwa pokazany przez producenta w modelach zeszłorocznych. Eleganckie, lekko obłe linie i kilkumilimetrowe ramki wokół ekranów sprawiają wrażenie lekkości formy, a jednocześnie pozwalają łatwo odróżnić Samsunga od konkurencji.

ES8000 oraz ES7000 to dwa telewizory LCD LED. E8000 to z kolei model plazmowy. Wszystkie mają trafić na sklepowe półki w kwietniu 2012 roku. Dokładna specyfikacja oraz ceny poszczególnych modeli mają wkrótce pojawić się na stronach producenta.

Widać, że Samsung konsekwentnie wprowadza na rynek swoje najnowsze rozwiązania prezentowane na targach. Ciekaw jestem nowych sposobów sterowania telewizorem – na ile sprawdzą się w domowych warunkach i czy zapewnią sukces rynkowy?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.