Terminale płatnicze od Polskich ePłatności

Terminale płatnicze od Polskich ePłatności19.10.2021 16:04
Źródło zdjęć: © Pexels
Maciej Gruszczyński
Polskie ePłatności

Coraz więcej osób zamiast gotówki wybiera płatności bezgotówkowe. Taki sposób płacenia jest szybki, łatwy i bezpieczny. W związku z tym też w branży sprzedażowej i usługowej posiadanie terminala płatniczego to obecnie niemal obowiązek. Jak wybrać odpowiedni?

W Polsce swe usługi oferuje aktualnie wielu agentów rozliczeniowych. Jednak nie każdy zapewnia korzystne warunki współpracy. Terminale płatnicze od Polskich ePłatności cieszą się obecnie wśród przedsiębiorców bardzo największą popularnością. Aktualnie jest to jeden z najchętniej wybieranych operatorów takich usług. A wszystko to dzięki niezwykle korzystnej ofercie oraz zapewnianiu swym klientom możliwości skorzystania z programu Polska Bezgotówkowa, który pozwala na bezpłatne korzystanie z terminali płatniczych. Sprawdźmy więc, dla jakich firm usługa ta sprawdzi się najlepiej. Dowiedzmy się też, czym kierować się przy wyborze terminalu POS.

Zalety płatności bezgotówkowych — czyli dlaczego warto wybrać terminal płatniczy?

Terminal płatniczy umożliwia przyjmowanie płatności bezgotówkowych. To z kolei zapewnia w dzisiejszych czasach naprawdę wiele korzyści. Można powiedzieć, że posiadanie takiego urządzenia to już właściwie zupełny standard w biznesie. Firmy, które mimo otaczającego nas postępu, wciąż przyjmują jedynie gotówkę, pozostają po prostu w tyle, tracąc przy tym swą powagę w obliczu klientów.

Konsumenci są dziś przyzwyczajeni do tego, że gdziekolwiek pójdą na zakupy, tam będą mogli zapłacić kartą, więc nawet nie noszą przy sobie tradycyjnych pieniędzy. Brak terminala płatniczego oznacza więc w gruncie rzeczy ogromne straty finansowe, co może doprowadzić nawet do konieczności zamknięcia biznesu.

Posiadanie terminala płatniczego przyczynia się przede wszystkim do kreowania wizerunku firmy, jako nowoczesnej i dbającej o komfort swych klientów. Nie da się też ukryć, że jest to po prostu bardzo wygodna forma rozliczeniowa, i to dla obu stron. Co więcej, jest znacznie bardziej bezpieczna, ponieważ właściwie całkowicie eliminuje ryzyko kradzieży. Jak widać, ma to same plusy.

Ile kosztuje terminal płatniczy?

Terminal płatniczy to urządzenie, którego nie trzeba kupować. Można wydzierżawić go od operatora. W przypadku Polskich ePłatności możliwy jest wynajem terminala stacjonarnego lub mobilnego na czas określony w umowie. W takiej sytuacji zobowiązani jesteśmy do comiesięcznego płacenia za korzystanie z urządzenia. Nie można jednak podać jednej, uniwersalnej kwoty, która określałaby koszt takiego abonamentu. Składa się na nią bowiem kilka czynników, w tym:

  • opłata za dzierżawę
  • opłata systemowa
  • opłata pobierana przez bank i wydawców kart.

Program Polska Bezgotówkowa — czyli terminal płatniczy za darmo na rok

Warto wiedzieć, że istnieje także sposób na to, by korzystać z terminala bez konieczności płacenia. A umożliwia to program Polska Bezgotówkowa, który stworzony został, aby umożliwić każdemu przedsiębiorcy łatwe wejście na rynek płatności mobilnych. Ta zmiana nie wymaga żadnej inwestycji, dlatego też akcja ta jest tak skuteczna. Skorzystały z niej już tysiące polskich firm.

Biorąc udział w tym programie, zyskujemy możliwość korzystania nawet z 3 terminali przez rok. I to bez żadnych opłat i abonamentu. Co najlepsze, w programie polska bezgotówkowa mogą wziąć udział zarówno nowe przedsiębiorstwa, jak i firmy, które działają już od wielu lat. Jest jednak kilka warunków, jakie należy spełnić, by przystąpić do programu. Jednym z takich wymagań jest brak przyjmowania płatności bezgotówkowych przez ostatnie 12 miesięcy. Warto zaznaczyć też, że program nie obowiązuje franczyzobiorców.

Jaki terminal płatniczy wybrać?

Przy przejściu na płatności mobilne, warto zastanowić się nad tym, jakie urządzenie będzie najlepsze dla naszej działalności. Na rynku dostępne są bowiem różne rodzaje terminali płatniczych. Różnią się one między sobą różnymi parametrami, od wyglądu, poprzez funkcje, aż po mobilność. Przeważnie dzieli się je na dwie główne kategorie, czyli terminale stacjonarne i mobilne. Pierwsze muszą być stale podłączone do zasilania, drugie zaś można mogą działać w dowolnym miejscu.

Warto wybrać takie urządzenie płatnicze, które zapewni jak największą wygodę w dokonywaniu transakcji. Terminal stacjonarny sprawdzi się na przykład w sklepach, czy w recepcjach — wszędzie tam, gdzie miejsce dokonywania płatności jest ''nieruchome''. Mobilny to natomiast doskonałe rozwiązanie przy sprzedaży na świeżym powietrzu, czy dla kierowców taksówek.

Terminale płatnicze od Polskich ePłatności — jak zamówić?

Zamówienie terminala płatniczego jest niezwykle proste. Wystarczy wejść na stronę agenta rozliczeniowego Polskie ePłatności i wypełnić formularz kontaktowy. Jest on naprawdę krótki, dlatego też cała procedura zajmie właściwie kilka sekund. Po jego przesłaniu pozostaje nam już jedynie czekać na telefon od przedstawiciela handlowego. Podczas rozmowy ustalone zostaną wszelkie szczegóły.

Pracownik obsługujący ustali też, czy nasza działalność kwalifikuje się do skorzystania z programu Polska Bezgotówkowa. Jeśli tak, możemy podpisać umowę na 12 miesięcy i przetestować, czy terminal rzeczywiście sprawdzi się w naszej firmie.

Polskie ePłatności
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.