TOP 10: fotograficzne reklamy z udziałem celebrytów

TOP 10: fotograficzne reklamy z udziałem celebrytów06.05.2010 12:21
Blomedia poleca

Żałujemy, że w polskich blokach reklamowych na zmianę z margaryną, królują jedynie proszki do prania i towarzystwa ubezpieczeniowe. Do naszych telewizorów docierają jedynie strzępy tego, co na zachodzie (i wschodzie) wyprawia się w dziedzinie spotów sprzętu foto. Na szczęście jest Fotoblogia i Youtube, gdzie przygotowaliśmy dla Was serię TOP 10telewizyjnych reklam fotograficznych. W dzisiejszej pierwszej części, poznacie dziesięciu celebrytów, którzy swoją twarz i nazwisko oddali największym fotograficznym producentom.

Żałujemy, że w polskich blokach reklamowych na zmianę z margaryną, królują jedynie proszki do prania i towarzystwa ubezpieczeniowe. Do naszych telewizorów docierają jedynie strzępy tego, co na zachodzie (i wschodzie) wyprawia się w dziedzinie spotów sprzętu foto. Na szczęście jest Fotoblogia i Youtube, gdzie przygotowaliśmy dla Was serię TOP 10telewizyjnych reklam fotograficznych. W dzisiejszej pierwszej części, poznacie dziesięciu celebrytów, którzy swoją twarz i nazwisko oddali największym fotograficznym producentom.

Przystojny aktor promuje głównie kompakty Coolpix, ale ślub znajomych fotografuje już lustrzanką D60. Jak to w świecie reklam bywa - zdjęcia z aparatu Kutcher'a wychodzą idealnie naświetlone, w magiczny sposób przechodzą błyskawiczną obróbkę, jeszcze zanim wyświetlą się na ekranie LCD. Ze spotów z atrakcyjnym celebrytą dowiadujemy się również, że aparat kompaktowy jest idealnym narzędziem podrywu, a także źródłem wielu psikusów serwowanych Ashtonowi przez dowcipne fanki...

Ashton Kutcher i Nikon D60

Andre Agassi Canon "Change" Commercial (1995)

  1. Justin Timberlake/Sony

"A co Ty możesz o tym wiedzieć?" - wydaje się, że ktoś w końcu przytomnie zadał to zasadnicze pytanie. "Jak to, co?" - odpowiada retorycznie Justiny Timberlake, który na fotografii zna się lepiej niż kto inny - w końcu codziennie ściga go cały tabun paparazzich.

New Sony Commercial for Camera's and Camcorders

  1. Avril Lavigne/Canon

Okazuje się, że popularna emo-gwiazdka idealnie nadaje się do tego, by zachęcić młodych Kanadyjczyków do fotografowania (oczywiście aparatami marki Canon):

Avril Canon commercial 2 (HQ)

Zrealizowano również spot specjalnie dla Singapuru:

Avril Canon Singapore Commercial

  1. Shakira/Lumix

Kolumbijska gwiazda pop tańczy przed obiektywem kompaktu Lumixa. Właściwie zdaje się, jakby tańczyła dla niego. Aparat wszystko uchwyci - znajduje się bowiem na ruchomym wahadle. Oczywiście zdjęcia wychodzą ostre jak brzytwa.

Shakira - Panasonic TV Ad Lumix 2007

  1. Muppety/Polaroid

To chyba najbardziej pocieszna reklama z dzisiejszego zbioru. Bohaterowie "Ulicy Sezamkowej" świętują urodziny tortem i wspólnym zdjęciem z Polaroida. Kermit i fotografia błyskawiczna - sentymentalne znaki minionych czasów...

The Muppets Polaroid commercial

Jak widzicie wcale nie trzeba być fotografem, aby reklamować aparat fotograficzny. Ten paradoks pokazuje, jak nieracjonalnie konsumenci podchodzą do zakupów, m.in. sprzętu. Błyszcząca, kolorowa obudowa, miła muzyka w tle, a najlepiej sympatyczna, znajoma z billboardu twarz - i już, decyzja podjęta.

W podróży przez utopijny świat reklam fotograficznych następnym razem poprowadzimy Was niezbyt popularnym, ale bardzo ciekawym szlakiem i pokażemy najdziwniejsze reklamówki foto, jakie przez ubiegłe dziesięciolecia wyprodukował przemysł reklamowy. Bądźcie czujni i oczekujcie!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.