TOP 10 najgorszych reklam technologicznych

TOP 10 najgorszych reklam technologicznych05.01.2008 08:00
Szymon Adamus

Podobno reklama sztuką nie jest, ale sztuką bywa. Można w to uwierzyć patrząc na takie spoty jak Sony Bravia, niektóre filmy prezentujące konsole do gier wideo, czy bardzo popularną serię Mac VS PC.

Czasem zdarzają się jednak reklamy gadżetów technologicznych, usług i software'u tak tragiczne, że nie bylibyśmy sobą gdybyśmy się z nich trochę nie ponabijali. Oto lista podobnych „potworków”, na którą natknęliśmy się buszując po Blogu przy Kawie. Większość z nich to spoty, które mają już swoje lata, więc powinniśmy im sporo wybaczyć... ale nie mamy zamiaru!

  1. MS DOS 5

Lubię Microsoft. Serio! Wiem, że to monopolista, skandalicznie wielka firma i w ogóle diabeł wcielony. Ale robią fajne konsole, a Windows jest coraz przyjemniejszy (pamiętacie jeszcze notoryczne zwisy '98?). Mimo to za takie reklamy powinno się wystrzeliwać na Księżyc.

NO PC SHOULD BE WITHOUT IT!!!

O tak. Przybij piątkę!

Podobno reklama sztuką nie jest, ale sztuką bywa. Można w to uwierzyć patrząc na takie spoty jak Sony Bravia, niektóre filmy prezentujące konsole do gier wideo, czy bardzo popularną serię Mac VS PC.

Czasem zdarzają się jednak reklamy gadżetów technologicznych, usług i software'u tak tragiczne, że nie bylibyśmy sobą gdybyśmy się z nich trochę nie ponabijali. Oto lista podobnych „potworków”, na którą natknęliśmy się buszując po Blogu przy Kawie. Większość z nich to spoty, które mają już swoje lata, więc powinniśmy im sporo wybaczyć... ale nie mamy zamiaru!

  1. MS DOS 5

Lubię Microsoft. Serio! Wiem, że to monopolista, skandalicznie wielka firma i w ogóle diabeł wcielony. Ale robią fajne konsole, a Windows jest coraz przyjemniejszy (pamiętacie jeszcze notoryczne zwisy '98?). Mimo to za takie reklamy powinno się wystrzeliwać na Księżyc.

Silly MS-DOS 5 Promo Video

NO PC SHOULD BE WITHOUT IT!!!

O tak. Przybij piątkę!

  1. Atari Pole Position

Mówcie co chcecie, ale jeśli to nie jest najgorsza reklama gry komputerowej na świecie, to nie wiem co nią jest.

Autentycznie odechciało mi się grać! Powinni to puszczać na spotkaniach anonimowych graczy.

  1. Windows 386

Obejrzyjcie proszę pierwsze dwie minuty tego filmu promocyjnego i zadajcie sobie następujące pytania:

  • czy bohaterka zacznie śpiewać i rymować?
  • czy przebierze się w zielono-czerwony strój przypominający Człowieka Zagadkę z pierwszego serialu o Batmanie?
  • czy zostanie za to wszystko nagrodzona brawami i motywem muzycznym z Mission Impossible(http://niezlekino.pl/index.php?s=mission+impossible)?

Zatrważające, ale odpowiedź na wszystkie z tych pytań brzmi tak.

Windows 386 Promo Video (last half)

  1. Amstrad Studio

Pamiętacie czasy kiedy można było sprzedać wszystko w dowolnej ilości jeśli tylko miało się reklamę w stylu rap? Ja też nie.

Amstrad Advert c. 1985

  1. Tyłeczki Slimtel

Slimtel jest sprytny – mówi reklama i każe nam patrzeć przez 40 sekund na wyginające się tyłki w spandeksie. Facetom nie trzeba wiele by patrzyli w telewizor. Naprawdę. Nie każcie nam przy tym cierpieć.

Slimtel Phone

  1. Piractwo to przestępstwo

Nie ukradłbyś samochodu?

Nie ukradłbyś torebki?

Nie ukradłbyś filmu?

Nie obejrzałbyś tego spotu?

  1. Pij spokojnie, ale nie kradnij filmów

Dobrze, dobrze rozumiemy! Kradnąc DVD jesteś wrednym, bezdusznym, pozbawionym emocji chamem. Rozumiemy! Ale dajcie się człowiekowi napić w spokoju! Wygląda jakby miał za sobą ciężki tydzień.

Knock off nigel

  1. Commodore – spoczywaj w pokoju

Ostatnie tchnienie Commodore. Mogło mieć więcej klasy, przyznaję, ale i tak łezka w oku się kręci.

  1. Steve Ballmer przed pierwszym milionem

Uwierzcie lub nie, ale ten pan to Steve Ballmer. Od stycznia 2000 prezes Microsoftu, przyjaciel Billa Gatesa i jeden z najbogatszych ludzi świata. Kto by pomyślał...

  1. Jeszcze raz mówimy piractwu stanowcze nie!

I na koniec, żeby dobić i tak już pewnie konających czytelników Gadżetomanii, jeszcze jedna reklama społeczna ucząca nas o tym, że piractwo w prostej linii prowadzi do trzeciej wojny światowej. Oczywiście uczy nas rapując.

Gość specjalny – Kuchnie mikrofalowe GoldStar

Pozwólcie, że pozostawię to bez komentarza. Zresztą i tak nie mam czasu bo muszę lecieć kupić kuchenkę mikrofalową.

Reklama Goldstar (1992)

.

Źródło: listverse.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.