TTV – nowy polski kanał TV o niczym?

TTV – nowy polski kanał TV o niczym?04.12.2011 04:57
Logo TTV
Marcin Honkisz

Według oficjalnych informacji planowany na jesień tego roku kanał U-TV nie wystartuje. Zamiast niego pojawi się TTV – telewizja o charakterze społeczno-interwencyjnym. Początek nadawania przewidziany jest na poniedziałek 19 grudnia. Co w ramówce?

Według oficjalnych informacji planowany na jesień tego roku kanał U-TV nie wystartuje. Zamiast niego pojawi się TTV – telewizja o charakterze społeczno-interwencyjnym. Początek nadawania przewidziany jest na poniedziałek 19 grudnia. Co w ramówce?

Głównym założeniem twórców kanału ma być minimalna ilość informacji o polityce i politykach. Jest to interesujące założenie, zwłaszcza że w ramówce dużo miejsca przeznaczono na programy informacyjne. Prócz tego oferowane będą pasma poradnikowe, publicystyczne, dokumentalne i rozrywkowe. Kanał w swym założeniu ma mieć formę interaktywną, w dużej mierze zawartość ma być kreowana przez widzów. Grupą docelową są osoby w wieku 25 – 59 lat. Trzeba więc przyznać, że stacja stawia sobie ambitne cele.

W projekcie tworzenia stacji udział bierze firma producencka Stavka oraz Grupa TVN. Stavka to spółka, która do tej pory zajmowała się produkcją seriali telewizyjnych, głównie dla telewizji publicznej („Plebania”, „Londyńczycy”). W lutym 2011 roku wystąpiła do KRRiT o przyznanie koncesji na nadawanie kanału U-TV, którą otrzymała 26 kwietnia. Wtedy też spółka wystartowała w konkursie o przyznanie miejsca w pierwszym multipleksie cyfrowym telewizji naziemnej - to również jej się powiodło.

Logo Stavka
Logo Stavka

We wrześniu Stavka oraz Grupa TVN podpisały porozumienie o ścisłej współpracy w sprawie tworzenia nowego kanału telewizyjnego. Grupa TVN na mocy tego porozumienia nabyła 25% udziałów w spółce Stavka za kwotę ponad miliona złotych. TVN, a głównie TVN24, będzie odpowiedzialny za dostarczenie większości materiałów dla powstałego kanału.

Stacja od pierwszego dnia nadawania dostępna ma być, oprócz naziemnej telewizji cyfrowej, także na wszystkich satelitarnych platformach cyfrowych oraz w większości kablówek. Nie wiadomo na razie, czy będzie to przekaz na zasadzie niekodowanego sygnału FTA.

Biorąc pod uwagę bardzo ogólne wytyczne ramówki, szeroką i wymagającą grupę odbiorców, a także stawianie na interaktywność z widzami, nie wróżę sukcesów temu kanałowi. Zależy jeszcze, jaką jakość techniczną będzie prezentował, ale nie byłbym w tym temacie optymistą. Wystarczy spojrzeć na ostatnio uruchomione kanały, jak Polo TV czy Kino Polska Muzyka. Tendencja cięcia kosztów przy nadawaniu jest przerażająca. Więc jeśli TTV utrzyma ten trend, to będzie to kolejny polski kanał, który nie znajdzie się na mojej liście ulubionych.

Źródło: SAT Kurier

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.