W skrócie: Freddie Birdcury, starzenie się rok po roku, kształt kufla a pijaństwo

W skrócie: Freddie Birdcury, starzenie się rok po roku, kształt kufla a pijaństwo04.09.2012 19:00
Czy ta dziewczyna szybko się upije? (Fot. Flickr/Jon Ã…slund/Lic. CC by)
Marta Wawrzyn

Znakomite wideo pokazujące, jak rok po roku starzeje się człowiek. Freddie Birdcury nową gwiazdą Sieci. Obrazki z 1899 roku, a na nich świat z roku 2000. Związek między kształtem kufla a szybkością picia alkoholu. To wszystko i jeszcze więcej podajemy dziś w skrócie!

Znakomite wideo pokazujące, jak rok po roku starzeje się człowiek. Freddie Birdcury nową gwiazdą Sieci. Obrazki z 1899 roku, a na nich świat z roku 2000. Związek między kształtem kufla a szybkością picia alkoholu. To wszystko i jeszcze więcej podajemy dziś w skrócie!

  1. Pracujesz z domu? Gratulacje, jesteś bardziej produktywny. Telepraca to oszczędność dla pracodawcy, zbawienie dla środowiska i wygoda dla pracownika, który nie musi nawet wyskakiwać z piżamy. Co więcej, taki pracownik jest bardziej produktywny od tego, który oddaje się biurowym ploteczkom! Chińczycy sprawdzili.
  1. Jak starzeje się człowiek rok po roku. Holender Jeroen Wolf wpadł na ciekawy pomysł: zrobił wideo, w którym ludzie przez chwilę patrzą w kamerę i mówią, ile mają lat. Warto poświęcić 150 sekund, by obejrzeć to w całości.
  1. Kształt kufla ma znaczenie. Jeśli pijecie za dużo, to nie Wy jesteście winni, tylko Wasze kufle albo szklanki. Psychologowie udowodnili, że z zaokrąglonego kufla albo szklanki pochłaniamy piwo znacznie szybciej niż z prostego (7 minut kontra 11 minut). Ciekawostką jest, że kształt naczynia w żaden sposób nie wpływał na to, jak szybko badani wypijali napoje bezalkoholowe.
  1. Lokomotywa parowa pędzi 120 km/h. Dziś na Wykopie króluje bardzo fajne wideo. Możecie na nim zobaczyć lokomotywę parową, która jedzie 120 km/h. Ładny widok!

UP 844 Highball @ 75mph

  1. Jak w roku 1899 wyobrażano sobie świat A.D. 2000? Gizmodo prezentuje obrazki Jeana-Marca Côté i innych francuskich artystów z przełomu XIX i XX wieku. Ilustrują one, jak wyobrażano sobie wtedy świat w 2000 roku. Latające auta i latający strażacy, wszędzie roboty, wszystko zautomatyzowane. Niektóre obrazki wyglądają na nieco bezsensowne, ale niektórym udało się całkiem nieźle trafić.
Rok 2000?
Rok 2000?
  1. Co powinien mieć następny Kindle Fire? W tym tygodniu konferencja Amazonu, na której spodziewamy się zobaczyć nowe urządzenia tej firmy. Business Insider wymienia 9 elementów, które powinien mieć nowy Kindle Fire.
  1. Co powstanie z połączenia Freddiego Mercury'ego z Angry Birds? Freddie Birdcury oczywiście!

Angry Birds join Freddie For A Day!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.