Zagubiona lub zniszczona słuchawka AirPods. Czy można dokupić jedną?

Zagubiona lub zniszczona słuchawka AirPods. Czy można dokupić jedną?07.11.2021 17:42
Źródło zdjęć: © Getty Images
Artykuł sponsorowany

Słuchawki AirPods, ze względu na swoją niewielką wielkość, często bywają gubione przez swoich użytkowników. W przypadku całkowitego jej zagubienia lub zniszczenia wiele osób staje przed problemem - szukać możliwości dokupienia jednej sztuki czy kupić nowe słuchawki.

Na szczęście Apple przewidziało tego rodzaju niedogodności. Firma przygotowała oficjalne wsparcie, które zapewnia wymianę słuchawek lub etui AirPods w przypadku, gdy ulegną one uszkodzeniu. Możliwe jest też dokupienie jednej słuchawki, kiedy dojdzie do jej zagubienia.

Zakup jednej słuchawki

Gdyby doszło do zgubienia lewej lub prawej słuchawki, możemy zakupić brakujący sprzęt w ramach serwisu pogwarancyjnego. W tym celu należy udać się na dedykowaną stronę Apple. Po wybraniu naszego problemu dostaniemy możliwość porozmawiania z pracownikiem Apple lub przyniesienia sprzętu do serwisu Apple.

Dokupienie jednej słuchawki AirPods Pro, zgodnie z cennikiem Apple, kosztuje 435 złotych. Możliwe jest także zakupienie etui ładującego, gdyby doszło do jego uszkodzenia czy zgubienia, w cenie 489 złotych. Pojedyncza słuchawka AirPods 3. generacji wymaga zapłacenia 329 złotych, zaś etui ładujące - 279 złotych. Użytkownik może także zakupić bezprzewodowe etui ładujące za 375 złotych.

Dostępne opcje serwisowe

Zależnie od miejsca w którym zamieszkujemy, możemy udać się do autoryzowanego serwisu Apple lub wysłać słuchawki bezpośrednio do Apple aby skorzystać z opcji ich naprawienia. W przypadku udania się do serwisu, użytkownik musi pamiętać o zabraniu ze sobą dowodu zakupu lub oryginalnego pudełka od słuchawek. Jeżeli uszkodzeniu uległa dana słuchawka, klient powinien dostarczyć do serwisu także etui.

Możliwa jest także wysyłka uszkodzonego sprzętu do Apple przy wykorzystaniu przedpłaconego pudełka wysyłkowego, które firma sama dostarcza do klienta. Podobnie jak w przypadku naprawy w serwisie, należy pamiętać o dołączeniu etui ładującego. Jeżeli jednak mamy jakiekolwiek wątpliwości, możemy skontaktować się ze wsparciem Apple i umówić na rozmowę z pracownikiem firmy.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.