Zobacz, jak wyglądają kluczyki do najdroższych samochodów świata

Zobacz, jak wyglądają kluczyki do najdroższych samochodów świata25.06.2011 09:00
Wnętrze Ferrari 458 Italia (fot. 8000vueltas via Flickr.com na lic. CC)
Maciek Kurek

Gdy jedziesz samochodem za milion złotych, wszyscy widzą, że masz pieniądze. Ale co zrobić, gdy auto stoi na parkingu i nie można nim zaszpanować? Wtedy wystarczy dyskretnie, niby przez przypadek, wyjąć z kieszeni kluczyki.

Gdy jedziesz samochodem za milion złotych, wszyscy widzą, że masz pieniądze. Ale co zrobić, gdy auto stoi na parkingu i nie można nim zaszpanować? Wtedy wystarczy dyskretnie, niby przez przypadek, wyjąć z kieszeni kluczyki.

Wydając małą fortunę na samochód, można wymagać, że będzie dopracowany w każdym detalu. Jednym z tych detali są kluczyki. Oprócz podstawowych funkcji spełniają jeszcze jedno zadanie – obwieszczają światu, ile pieniędzy spoczywa na koncie właściciela. Zobaczcie, co noszą w kieszeniach najbogatsi ludzie świata.

McLaren MP4-12C

Wygląda jak pięknie oszlifowana bryłka włókna węglowego. Gdyby na torze zamiast samochodów ścigały się kluczyki, opływowe kształty kluczyka od McLarena z pewnością zagwarantowałyby mu pierwsze miejsce. Wady? Brak kółka do zawieszenia ulubionej maskotki.

Cena samochodu: ok. 760 000 zł

Ferrari 458 Italia

Wszystkie Fordy T były czarne. Sztandarowym kolorem włoskiego producenta jest czerwony. I taki właśnie kolor ma kluczyk do modelu kosztującego ponad 820 000 zł. Nie jest tak dyskretny jak ten od McLarena, ale doskonale pasuje do Ferrari – od razu rzuca się w oczy.

Cena samochodu: ok. 820 00 zł

Porsche 911 GT2 RS

Fot. Car Magazine Online
Fot. Car Magazine Online

Kluczyk o biznesowym charakterze. Poważny i oszczędny w formie. Niewielkie logo dyskretnie daje do zrozumienia, jak gruby portfel ma właściciel.

Cena samochodu: ok. 940 000 zł

Lamborghini Gallardo Performante

Największy kluczyk w całym zestawieniu. Jego design może nie powala, ale szarżujący byk na odwrocie to całkiem czytelny komunikat: samochód odpalony tym kluczykiem rozpędza się do setki w 3,9 sekundy i potrafi rozwinąć prędkość 324 km/h.

Cena samochodu: od 690 000 zł

Audi R8 V10

Solidny, funkcjonalny i bardzo niemiecki. Kwintesencja Audi. Chromowane wykończenia dodają elegancji, ale nie luksusu – kluczyki tańszych modeli tej firmy również takie mają.

Cena samochodu: od 566 000 zł

Mercedes SLS AMG

Futurystyczny design i dziwna wtyczka sprawiają, że kluczyk wygląda tak, jakby służył do uruchamiania statku kosmicznego, a nie samochodu. Czerń, chrom i – jak zwykle w Mercedesie – duże logo.

Cena samochodu: od 810 000 zł

Który kluczyk podoba Wam się najbardziej?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.