Sprzedaż kluczowych gier EA

Sprzedaż kluczowych gier EA

Mateusz Gajewski
12.05.2010 17:46



Studio Electronic Arts odpowiada za znaczną część gier, jakie pojawiają się na rynku. Wystarczy rzucić okiem na cykliczne serie, takie jak FIFA, NBA czy Need for Speed. Podczas ostatnio zwołanej konferencji, spece z EA zaprezentowali dane dotyczące sprzedaży ostatnich hitów swojej firmy. Pod uwagę wzięto przede wszystkim Mass Effect 2, Dante's Inferno i Army of Two: The 40th Day.



Studio Electronic Arts odpowiada za znaczną część gier, jakie pojawiają się na rynku. Wystarczy rzucić okiem na cykliczne serie, takie jak FIFA, NBA czy Need for Speed. Podczas ostatnio zwołanej konferencji, spece z EA zaprezentowali dane dotyczące sprzedaży ostatnich hitów swojej firmy. Pod uwagę wzięto przede wszystkim Mass Effect 2, Dante's Inferno i Army of Two: The 40th Day.

W ostatnie dwa tytuły miałem okazję zagrać i mogę powiedzieć, że to naprawdę udane produkcje. Zwłaszcza jeśli chodzi o Army of Two - widać zdecydowany skok jakościowy w stosunku do pierwowzoru. Również historia Dantego urzeka i chwyta za serce. Jak więc sprzedawały się te produkcje?

Mass Effect 2 kupiło 1,6-miliona GRRRaczy korzystających z komputerów (w tym cyfrowe kopie) i z konsol Xbox 360. Army of Two: The 40th Day to 1 milion kopii (ogółem na PS3, Xboxa 360 i PSP), natomiast Dante trafił pod strzechy prawie miliona użytkowników (PS3, PSP, Xbox 360). Wszystkie te liczby są danymi fiskalnymi zebranymi do dnia 31 marca 2010 roku.

Źródło: examiner

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)