Abonament radiowo telewizyjny tańszy za cały rok

Abonament radiowo telewizyjny tańszy za cały rok06.01.2010 11:30
Szymon Adamus

za używanie odbiorników:

2008, 2009 i 2010 rok

radiofonicznego

telewizyjnego

lub

telewizyjnego i radiofonicznego

za jeden miesiąc

5,30 zł

17,00 zł

za dwa miesiące

10,40 zł

33,20 zł

za trzy miesiące

15,40 zł

49,30 zł

za sześć miesięcy

30,40 zł

97,50 zł

za rok

58,20 zł

186,70 zł

Powyższa tabelka opiera się na oficjalnych danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i zawiera informacje na temat wysokości opłat abonamentowych za posiadanie odbiornika telewizyjnego lub/i radiowego. Opłatę abonamentową uiszcza się z góry do 25-go dnia pierwszego miesiąca okresu rozliczeniowego. Jak jednak widać na tabelce, najbardziej opłacalne jest uiszczenie opłaty za cały rok z góry. Oszczędzamy wtedy 5,40 zł na abonamencie radiofonicznym i 17,30 zł na telewizyjnym lub telewizyjno radiowym.

Tylko czy płacicie abonament RTV? Zapraszam do ankiety dostępnej w pełnej wiadomości.

Powyższa tabelka opiera się na oficjalnych danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i zawiera informacje na temat wysokości opłat abonamentowych za posiadanie odbiornika telewizyjnego lub/i radiowego. Opłatę abonamentową uiszcza się z góry do 25-go dnia pierwszego miesiąca okresu rozliczeniowego. Jak jednak widać na tabelce, najbardziej opłacalne jest uiszczenie opłaty za cały rok z góry. Oszczędzamy wtedy 5,40 zł na abonamencie radiofonicznym i 17,30 zł na telewizyjnym lub telewizyjno radiowym.

Tylko czy płacicie abonament RTV? Zapraszam do ankiety dostępnej w pełnej wiadomości.

Według informacji zawartych na oficjalnej stronie Telewizji Polskiej jesteśmy fanami abonamentu RTV.

*Z opublikowanego 7 grudnia 2009 r. w „Dzienniku Gazeta Prawna” sondażu instytutu Homo Homini wynika, że aż 80 proc. Polaków chce stabilnego, niezależnego od państwa finansowania mediów publicznych *- czytamy na wspomnianej witrynie. Za abonamentem opowiedziała się blisko jedna trzecia ankietowanych (31,5 proc). Polacy dopuszczają również inne sposoby utrzymywania mediów publicznych. Blisko 27 proc. ankietowanych opowiedziało się za opłatą audiowizualną pobieraną w podatkach PIT i CIT a jedna piąta ankietowanych uważa, że opłata na media publiczne powinna być wliczana do rachunku za prąd.

Abonament RTV v.1

TVP wylicza też różnice między telewizją publiczną, a nadawcami komercyjnymi.

  • różnorodność gatunkowa,
  • oferta adresowana zarówno do ogółu widowni, jak i wybranych grup widzów,
  • program lokalny i regionalny (potencjał 16 Oddziałów Terenowych TVP),
  • dostępność – objęcie swym zasięgiem całego kraju,
  • wysoki standard technologiczny przekazu,
  • zakaz przerywania programu reklamami (szczególnie ceniony przez widzów).

Jakie jest Wasze zdanie na temat abonamentu RTV i polskiej telewizji publicznej?

[ankieta id="58"]

Źródło: satkurierKRRiTTVP

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.