Gdzie można umieścić najmniejszą reklamę świata? [wideo]

Gdzie można umieścić najmniejszą reklamę świata? [wideo]11.06.2011 11:39
Grzegorz Nowak

Na dość oryginalny sposób reklamowania swoich produktów wpadli spece od marketingu firmy Gillette. Zlecili stworzenie tak małej reklamy, że najprawdopodobniej trafi ona do Księgi Rekordów Guinnessa. Gdzie znajdzie się miejsce dla takiej microreklamy?

Na dość oryginalny sposób reklamowania swoich produktów wpadli spece od marketingu firmy Gillette. Zlecili stworzenie tak małej reklamy, że najprawdopodobniej trafi ona do Księgi Rekordów Guinnessa. Gdzie znajdzie się miejsce dla takiej microreklamy?

Jak na razie rekord nie został potwierdzony ale to najprawdopodobniej jedynie kwestia czasu, kiedy znajdzie się w Księdze Guinnessa. Takie wyróżnienie należy się jak najbardziej bowiem naukowcom, na zlecenie jednej z największym firm produkujących maszynki do golenia, udało się stworzyć reklamę wydrukowana na fragmencie ludzkiego włosa.

Pierwszym krokiem jaki podjęła francuska agencja reklamowa CLM BBDO było ogolenie ochotnika - to właśnie na włosach z brody miała się pojawić reklama. Po osuszeniu próbek z wody i mydła wybrany został jeden włos, który następnie powędrował do mikroskopu elektronowego

Naukowcy stworzyli reklamę o szerokości mniejszej niż 100 mikronów. żeby sobie łatwiej wyobrazić jak mała jest to odległość, wystarczy powiedzieć, że 250 mikronów to mniej więcej jedna czwarta milimetra. Na tak małej powierzchni udało się umieścić reklamę ostrzy Proglide - efekt możecie zobaczyć poniżej.

Z kolei tajemnica powstania tak małej reklamy wyjaśniona zostaje na poniższym filmiku

The First Ad Written On Human Hair | Gillette Commercial | Gillette ProGlide

Źródło: dvice.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.