Google+ ma już 90 mln użytkowników. 60% z nich odwiedza serwis codziennie

Google+ ma już 90 mln użytkowników. 60% z nich odwiedza serwis codziennie20.01.2012 15:13
Michał Michał Wilmowski

Ostatni kwartał 2011 roku okazał się dla Google'a rekordowy pod względem finansowym. Przy okazji publikacji tych wyników Larry Page ujawnił liczbę użytkowników Google+.

Ostatni kwartał 2011 roku okazał się dla Google'a rekordowy pod względem finansowym. Przy okazji publikacji tych wyników Larry Page ujawnił liczbę użytkowników Google+.

Google tradycyjnie opublikował wyniki finansowe za ostatnie trzy miesiące 2011 roku. Są one naprawdę świetne. Przychody w tym czasie wyniosły 10,58 mld dol., co oznacza wzrost o 25,4% w stosunku do stanu sprzed roku.

W ciągu całego 2011 roku gigant z Mountain View wygenerował 37,91 mld dol. przychodu – 29,3% więcej niż w roku 2010. Na czysto firma zarobiła 9,73 mld dol., czyli o 14,5% więcej niż w roku poprzednim.

Podając te dane, Larry Page pochwalił się, że w bardzo szybkim tempie rośnie Android, Gmail, a także Google+. Ten ostatni ma już 90 mln użytkowników, z których 60% zagląda na swoje konta każdego dnia, a 80% przynajmniej raz w tygodniu.

90 mln to naprawdę przyzwoity wynik – aż dwa razy wyższy niż trzy miesiące temu, kiedy to dyrektor generalny Google'a chwalił się wynikami po raz ostatni. Oczywiście G+ wciąż bardzo daleko do Facebooka, który ma już ponad 850 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Ale Montain View jakoś udaje się ten dystans zmniejszać.

Przypuszczam, że serwis społecznościowy Google'a będzie się rozwijał, czy tego chcemy, czy nie. Gigant zachęca do korzystania z niego na coraz więcej sposobów, z których najnowszym jest wyszukiwanie społecznościowe.

Czy spełni się przepowiednia Paula Allena o 400 mln użytkowników do końca roku? Na razie Google+ rozwija się nawet szybciej, niż zakładał Allen. I chyba nie ma powodu spodziewać się, że w 2012 roku ten wzrost zostanie zahamowany.

Źródło: Business Insider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.