Kaskaderskie popisy z Chevy Sonic w roli głównej [wideo]

Kaskaderskie popisy z Chevy Sonic w roli głównej [wideo]05.02.2012 12:15
Adam Maciejewski

Czy da się uprawiać sporty ekstremalne i kaskaderskie popisy w samochodzie małolitrażowym? General Motors uważa, że i owszem, pod warunkiem, że w roli auta do szalonych, samochodowych popisów użyjemy Chevroleta Sonic.

Czy da się uprawiać sporty ekstremalne i kaskaderskie popisy w samochodzie małolitrażowym? General Motors uważa, że i owszem, pod warunkiem, że w roli auta do szalonych, samochodowych popisów użyjemy Chevroleta Sonic.

Kampania reklamowa rozpętana – biorąc pod uwagę jej rozmach, takie słowo chyba najbardziej pasuje – przez General Motors może imponować. Umówmy się, że Chevy Sonic to nie jest model, który może rozpalać wyobraźnię. Jest to miejskie auto małolitrażowe, które fachowcy z branży motoryzacyjnej plasują w segmencie B grupującym tzw. ultrakompakty. Takie samochody zdobywają klientów ceną, niskimi kosztami eksploatacji, niezawodnością. Jedyny istotny parametr techniczny to jak najniższe spalanie.

Ale żeby Chevy Sonic stał się niebanalnym autem kojarzonym ze sportami ekstremalnymi, modnym stylem życia i – co tu ukrywać – niemal młodzieżowym lansem? Karkołomne zadanie. Takie cechy bardziej przywodzą na myśl współczesne Mini, a nie rynkowego konkurenta Fiata Punto. Jednak General Motors nie przejmuje się tym wszystkim i czyni z Sonika szalony gadżet kaskaderski.

Całą kampanię reklamową (z odpowiednią oprawą internetową rzecz jasna) opatrzono hasłem Let’s Do This i jej pierwsze jaskółki mogliście już poznać dzięki wpisowi Grzegorza. Teraz spece od marketingu wynajęci przez GM ruszyli pełną parą. Sprzyja temu reklamowe szaleństwo w USA związane z finałem zmagań o Super Bowl NFL, którego XLVI finał wypada akurat dzisiaj.

Ale do rzeczy. Pora w końcu przejść do gwoździ całego programu, czyli ukrywających się pod hasłem Let’s Do This kaskaderskich numerów.

Areną pierwszego wyczynu przy użyciu Chevy Sonic był parking na terenie Six Flags Magic Mountain. Jest to tematyczny park rozgrywki w kalifornijskiej Valencii, nieopodal Los Angeles. Na specjalnie przygotowanej rampie, mistrz deskorolki Rob Dyrdek, kierując Sonikiem wykonał autem wyskok i obrót o 360° w powietrzu. Ewolucję, która w slangu skaterów nazywa się kickflip.

Czy Chevy Sonic może przyśpieszyć od 0 do 60 mil/godz. (~100 km/godz.) w 0,4 sekundy? Gromki śmiech posiadaczy sportowych samochodów jest przedwczesny. Może! Pod warunkiem, że wyrzucimy go z samolotu z wysokości ponad 4200 metrów, gdzieś nad Arizoną. Resztę załatwi przyspieszenie grawitacyjne.

W porównaniu z poprzednimi, ten trik jest stosunkowo mało zwariowany. Jednak i tak fajny. Skok w Soniku na bungee z ponad 30-metrowej wieży. Ta próba odbyła się w kalifornijskim Long Beach.

Na koniec telewizyjny klip reklamujący całą akcję Let’s Do This i oczywiście Chevy Sonic. Przygotowany specjalnie na transmisję tegorocznego meczu o Super Bowl.

Całość kampanii przygotowała agencja reklamowa Goodby Silverstein & Partners (GSP, część Omnicom Group) z San Francisco. Za realizację nagrań z popisów kaskaderskich odpowiadała firma producencka Motion Theory z Los Angeles. Natomiast skok na bungee to dzieło firmy Syyn Labs z Los Angeles, grupy zapaleńców, która sama reklamuje się, jako The League of Extraordinary Nerds.

Materiały General Motors/Chevrolet

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.