HD DVD na Super Bowl
Jeśli jest w Stanach Zjednoczonych jakieś wydarzenie, na którym warto się reklamować, to są to mistrzostwa futbolu amerykańskiego. Ceny reklam podczas rozgrywek Super Bowl są jednymi z najwyższych na świecie. Za dosłownie sekundy transmisji płaci się tam miliony dolarów.
29.01.2008 13:00
Swoich sił chce spróbować w tegorocznej walce o klienta Toshiba. Trzeba firmie przyznać, że umie walczyć. Nawet gdy kopie ją konkurencja, zostawiają współpracownicy, porzucają klienci, a specjaliści i dziennikarze mówią dość, ona walczy. Obecnie producent wydał trzy miliony dolarów na 30 sekundowy spot reklamowy podczas Super Bowl.
Przekonamy się o tym już niedługo. Super Bowl startuje trzeciego lutego czyli w niedzielę. Na murawie spotkają się drużyny New England Patriots i New York Giants.
Źródło i fot.: tgdaily.com, eurosport.yahoo.com