Największą interaktywną projekcję 3D funduje producent Chevroleta [wideo]
Czego się nie robi dla promocji swoich produktów i marki. Na wyżyny kreatywności wspięli się spece od marketingu z General Motors i udało im się stworzyć niesamowite, interaktywne oraz rekordowe widowisko. W końcu nie często można zagrać w grę na fasadzie wielkiego hotelu i jeszcze przy tym wygrać atrakcyjne nagrody.
31.12.2011 | aktual.: 11.03.2022 09:09
Czego się nie robi dla promocji swoich produktów i marki. Na wyżyny kreatywności wspięli się spece od marketingu z General Motors i udało im się stworzyć niesamowite, interaktywne oraz rekordowe widowisko. W końcu nie często można zagrać w grę na fasadzie wielkiego hotelu i jeszcze przy tym wygrać atrakcyjne nagrody.
Zobacz także
Technologia 3D mappingu wykorzystywana jest przy okazji wielu masowych imprez, koncertów i kampanii reklamowych. Wiedzieliśmy już francuskiego flippera, koncert pewnego DJ-a oraz zbiór najlepszych projekcji z Polski. Teraz General Motors próbuje pobić rekord Guinnessa tworząc największy, wirtualny automat z chwytakiem.
Pewnie kojarzycie te dziwaczne maszyny. W pudle z przeźroczystego plastiku zamknięte były różnego rodzaju maskotki (lub inne przedmioty), które można było wyciągnąć za pomocą sterowanego ramienia. Niestety operowanie nim nie należało do najłatwiejszych i często w automacie ginęła spora suma pieniędzy zanim udało się wreszcie coś wyciągnąć. Ten koncept wykorzystano przy tworzeniu projekcji.
Zobacz także
Widowisko można było zobaczyć na fasadzie sławnego Hotelu Roosevelt w Hollywood. Cała akcja to promocja nowego modelu Chevroleta - Chevy Sonic - którego można było wyciągnąć z wirtualnej maszyny. Jak prezentowało się to widowisko i kto został szczęśliwym posiadaczem nowego samochodu możecie zobaczyć poniżej.
Źródło: gizmodo.com