Klient kontra TP SA: Chcesz mieć Internet? To pilnuj swoich kabli!

Klient kontra TP SA: Chcesz mieć Internet? To pilnuj swoich kabli!21.07.2012 13:46
Czas uzbroić się i ruszyć pilnować kabli? (Fot. Flickr/ The U.S. Army/Lic. CC by)
Michał Michał Wilmowski

Jesteś klientem Telekomunikacji Polskiej i zależy Ci na tym, żeby mieć Internet? Lepiej pilnuj swoich kabli. W przypadku kradzieży takiego kabla łatwo nie będzie. Na Wykopie pojawiła się właśnie historia ku przestrodze, która wygląda jak z innej epoki.

Jesteś klientem Telekomunikacji Polskiej i zależy Ci na tym, żeby mieć Internet? Lepiej pilnuj swoich kabli. W przypadku kradzieży takiego kabla łatwo nie będzie. Na Wykopie pojawiła się właśnie historia ku przestrodze, która wygląda jak z innej epoki.

Wydawałoby się, że takie rzeczy już się nie zdarzają – a jednak. Na Wykopie można dziś znaleźć pełną mocnych słów wypowiedź klienta TP SA z Poznania. Wykopowicz ten ma poważny kłopot: w nocy z 5 na 6 lipca ktoś na jego osiedlu ukradł kable, odcinając kilkanaście mieszkań, bank, aptekę i salon medyczny od Sieci.

Klienci zadzwonili na infolinię, przedstawili swoją sytuację i usłyszeli, że będą czekać 48 godzin, bo tyle czasu ma zgodnie z regulaminem firma na naprawę. Po 72 godzinach nic się nie zmienia, więc trzeba zadzwonić jeszcze raz. Z komórki, po komercyjnych stawkach, bo telefon stacjonarny oczywiście też nie działa.

Infolinia tłumaczy, że najpierw Internet odzyskają firmy, a dopiero potem klienci indywidualni. Nieważne, że klient indywidualny potrzebuje Sieci do pracy – musi czekać i już. Klient, który zresztą jest dziennikarzem, dzwoni więc w końcu do rzeczniczki TP SA w Poznaniu, Marii Piechockiej.

I co słyszę od rzeczniczki Piechockiej? Tak, panie redaktorze, ukradli kable, to dla firmy są wielkie koszty, więc nie wiedzą, kiedy naprawią. A w ogóle jakby klienci pilnowali kabli, to by Internet był.

Pytam, czy mamy wystawiać jakieś straże w piwnicy, powołać jakąś milicję obywatelską. Na co rzeczniczka TP SA oznajmia: Na Śląsku klienci pilnują, by kabli nie kradli, i Internet mają.

W końcu rzeczniczka oznajmiła, że do 31 lipca wszystko zostanie naprawione, a każdy poszkodowany klient otrzyma list z przeprosinami, zwrot abonamentu i wynikające z regulaminu odszkodowanie.

Po 10 dniach przeprosin nie ma, odszkodowania nie ma i co gorsza Internetu też nie ma. Jest za to faktura z wezwaniem, żeby zapłacić abonament z góry za sierpień.

Epilog całej historii jest taki, że po jeszcze kilku telefonach nieszczęsny klient usłyszał, że przed 31 sierpnia Internetu nie odzyska. Czyli naprawa jednego przerwanego kabla potrwa niemal dwa miesiące.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.