Marshall Fridge – gadżet prawdziwego rockmana [wideo]

Marshall Fridge – gadżet prawdziwego rockmana [wideo]26.03.2012 12:00
Fot. Marshall Fridge Inc.
Adam Maciejewski

Spokojnie, słynny producent wzmacniaczy muzycznych, tak hołubionych przez muzyków rockowych, nie zamierza wkraczać w branżę sprzętu AGD. Po prostu w ramach promocji marki powstała lodówka sygnowana logo Marshall Amplification.

Spokojnie, słynny producent wzmacniaczy muzycznych, tak hołubionych przez muzyków rockowych, nie zamierza wkraczać w branżę sprzętu AGD. Po prostu w ramach promocji marki powstała lodówka sygnowana logo Marshall Amplification.

Fot. Marshall Fridge Inc.
Fot. Marshall Fridge Inc.

Lodówka swoim wyglądem przypomina wzmacniacz marki Marshall Amplification, stylistycznie luźno nawiązując do modeli z serii Vintage Modern. Drzwi lodówki przyozdobione są wszelkimi elementami znanymi z prawdziwych wzmacniaczy, łącznie z odwzorowaniem podpisu Jima Marshalla.

Fot. Marshall Fridge Inc.
Fot. Marshall Fridge Inc.

W środku - jak to lodówka: półki, uchwyty, zamrażalnik, łącznie 4,4 stopy sześciennej objętości (ok. 124,5 l). Jeżeli ktoś przyjrzy się wnętrzu lodówki trochę uważniej, to zauważy jego specyficzną ergonomię. Dość powiedzieć, że najłatwiej w środku przechowuje się butelki i puszki.

Fot. Marshall Fridge Inc.
Fot. Marshall Fridge Inc.

I słusznie, alkohol konserwuje, wiadomo nie od dziś. A przecież jogurty nie zawierają żadnych kawałków owoców, jeśli już to np. melony modyfikowane genetycznie. Do tego sól drogowa w mięsie, z którego robią chipsy. Polska ostatnio słynie też z eksperymentów z kurzymi jajami itd. Zdrowe odżywianie to mit. Przy tym wszystkim alkohol nie jawi się tak groźnie.

Fot. Marshall Fridge Inc.
Fot. Marshall Fridge Inc.

Lodówka będzie do kupienia od października. Już teraz można zamawiać ją w przedsprzedaży za 299 dolarów. Na pewno będzie hitem nie tylko wśród gadżeciarskich fanów rocka, ale przede wszystkim wśród rockmanów. Z taką lodówką wnoszenie zimnego alkoholu na scenę będzie znacznie prostsze.

Źródło: Pocket-lint, marshallfridge.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.