Netflix: jak założyć konto? Wszystko, co powinien wiedzieć nowy użytkownik

Netflix: jak założyć konto? Wszystko, co powinien wiedzieć nowy użytkownik03.07.2020 13:40
Wyjaśniamy, jak założyć konto Netflix
Źródło zdjęć: © fot. Unsplash
Klaudia Stawska-Magdziak

Netflix cieszy się w Polsce coraz większą popularnością, a nowych użytkowników wciąż przybywa. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji przetestować tej platformy VOD, podpowiadamy - jak założyć konto Netfix i co powinien wiedzieć nowy użytkownik.

Netflix: jak założyć konto, ile to kosztuje i czy mogę zrezygnować w dowolnym momencie? To częste pytania, które zadają sobie osoby, które chcą wypróbować najpopularniejszą platformę VOD na świecie. Spieszymy z pomocą i prostym poradnikiem, który rozwieje wątpliwości.

Netflix: jak założyć konto?

Konto Netflix możemy założyć zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego, a nawet dekodera lub telewizora ze Smart TV. Poniżej omówimy krótko każdą z opcji.

Jak założyć konto Netflix na Androidzie?

  • Pobierz aplikację Netflix(https://www.dobreprogramy.pl/Netflix,Program,Android,69362.html) na urządzenie z Androidem lub otwórz stronę netflix.com/signup w przeglądarce mobilnej;
  • Następnie wybierz plan, który ci odpowiada (w dowolnym momencie będzie go można później zmienić);
  • Utwórz konto, podając odpowiednie dane: adres e-mail i hasło;
  • Wybierz metodę płatności - po jej sfinalizowaniu twoje konto Netflix będzie aktywne.

Co ważne, użytkownicy urządzeń z systemem iOS, mogą zarejestrować się jedynie z poziomu przeglądarki - nie ma możliwości założenia nowego konta w aplikacji Netflix dla systemu iOS.

Jak założyć konto Netflix z poziomu komputera

  • Otwórz stronę netflix.com/signup w przeglądarce mobilnej;
  • Następnie wybierz plan, który ci odpowiada (w dowolnym momencie będzie go można później zmienić);
  • Utwórz konto, podając odpowiednie dane: adres e-mail i hasło;
  • Wybierz metodę płatności, by móc cieszyć się dostępem do Netfliksa.

Jak założyć konto Netflix w aplikacji Smart TV

  • Otwórz aplikację Netflix na telewizorze;
  • W tym momencie możesz zostać poproszony o podanie adresu e-mail lub numeru telefonu, na który otrzymasz link aktywacyjny konieczny do rejestracji;
  • Następnie wybierz plan, który ci odpowiada;
  • Utwórz konto, podając odpowiednie dane: adres e-mail i hasło;
  • Wybierz metodę płatności i ciesz się serialami, filmami i programami.

Netflix: pakiety do wyboru

Netflix oferuje trzy plany w różnych wariantach cenowych, które zapewniają nieco inne możliwości i jakość wyświetlanych materiałów:

  • Plan Podstawowy - pozwala oglądać materiały w jakości SD na jednym urządzeniu; pakiet dostępny jest w cenie 34 zł/miesięcznie
  • Pakiet Standard - pozwala cieszyć się jakością HD i możliwością jednoczesnego oglądania na trzech urządzeniach; dostępny jest w cenie 43 zł/miesięcznie
  • ** Plan Premium** - pozwala oglądać materiały na Netfliksie w rozdzielczości HD i UHD oraz zapewnia jednoczesny dostęp dla czterech urządzeń; za pakiet zapłacimy 52 zł/miesięcznie.

Oczywiście pakiet nie ogranicza ilości urządzeń, na jakich może być zainstalowana aplikacja Netflix, a jedynie to, na ilu urządzeniach w tym samym momencie może być oglądany film czy program.

Netflix: jak płacić?

Zakładając konto Netflix, musimy wybrać jedną z kilku dostępnych metod płatności:

  • karta kredytowa lub debetowa,
  • karta przedpłacona,
  • PayPal(https://gadzetomania.pl/t/61280,paypal),
  • karta podarunkowa Netflix,
  • iTunes,
  • rozliczenie za pośrednictwem: Orange, CANAL+, Play, T-Mobile, Play

O szczegółach doczytacie na stronie Netflix, pod tym adresem.

Netflix: jak zrezygnować?

W dowolnym momencie możecie zrezygnować z usług świadczonych przez Netflix. W tym celu nie musicie podejmować żadnych formalnych kroków. Abonament wygaśnie automatycznie, jeśli nie przedłużymy subskrypcji. W tym celu wystarczy wejść na stronę Netflix i anulować członkostwo w serwisie.

Jeżeli w momencie zamykania konta nie upłynął jeszcze termin subskrypcji, za którą zapłaciliśmy - to dalej mamy dostęp do wszystkich treści. Automatyczne zamknięcie konta nastąpi wraz z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego.

W dowolnym momencie będziemy mogli również powrócić do serwisu, a rezygnacja z członkostwa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Ważne jest to, że Netflix przechowuje historię oglądania przez 10 miesięcy, więc jeśli zdecydujemy się na powrót w tym czasie - będziemy mogli zacząć oglądać od tego samego momentu, na którym skończyliśmy.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.