Nowa marka tabletów. Czy Plug Impact podbije serca klientów?

Nowa marka tabletów. Czy Plug Impact podbije serca klientów?06.12.2011 14:00
Plug Impact

Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?

Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?

Producent postanowił pozycjonować swoje tablety jako odpowiedź na odwieczny problem: cena czy jakość? Jak stwierdza na swojej stronie WWW:

Twórcy Pluga za punkt honoru postawili sobie wprowadzenie na rynek urządzenia, które połączy obydwa te czynniki w sposób jak najbardziej optymalny dla nabywcy.

Jak wygląda realizacja tych obietnic? Tablet oferuje 7-calowy, pojemnościowy ekran multi-touch o rozdzielczości 1024 × 600 pikseli. Sercem urządzenia jest układ Cortex A8, taktowany zegarem 1,2 GHz i 1 GB RAM-u oraz 8 GB pamięci flash. Wartość tę można rozbudować kartą pamięci SD. Użytkownik ma do dyspozycji aparat 2 Mpix i kamerę do wideorozmów oraz łącza miniUSB, microHDMI, wyjście słuchawkowe i czytnik kart SD.

Tablet działa pod kontrolą Androida 2.3 z graficzną nakładką, a na pierwszy kwartał 2012 roku zaplanowana została aktualizacja do wersji 4.0 Ice Cream Sandwich. Tablet jest dostarczany z kompletem preinstalowanych aplikacji, które można uzupełnić o zasoby Android Marketu.

Pomijając marketingowe opisy producenta, wyjaśniające, jak wielu korzyści dostarczy użytkownikowi kolorowy wyświetlacz czy odtwarzacz MP3, albo jakie możliwości daje obecność łącz Wi-Fi i Bluetooth, warto zapytać: ile to będzie kosztować?

Rozsądne parametry techniczne urządzeń prezentują się jeszcze ciekawiej, gdy spojrzy się na nie przez pryzmat ceny. Model Plug Impact bez modułu 3G będzie kosztował 699 złotych, a za wersję z modemem trzeba będzie zapłacić 999 złotych.

Plug Impact
Plug Impact

Niestety, do czasu pierwszych testów niewiadomą pozostaje jakość wykonania, wygoda obsługi czy niezawodność tabletów. Urządzenia mają pojawić się w sklepach jeszcze przed końcem tego roku. Sprzęt został objęty dwuletnią gwarancją door-to-door.

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.