Pokaż babci VoD. "Moda na sukces" na Playerze to dobry pretekst

Pokaż babci VoD. "Moda na sukces" na Playerze to dobry pretekst24.03.2015 12:27
"Moda na sukces"
Źródło zdjęć: © CBS
Marta Wawrzyn

Polscy seniorzy oglądają seriale w telewizji, ale Internetu unikają. Przenosiny kultowej opery mydlanej z TVP do serwisu VoD to dobry moment, aby zachęcić ich do klikania.

"Modę na sukces" trudno traktować ze śmiertelną powagą. To serial, który ma ponad 7000 odcinków i w każdym z nich dzieją się największe dramaty pod słońcem. Śluby, ciąże, śmierci, zmartwychwstania, porwania, zaginięcia, nagłe powroty, śmiertelne choroby, gwałty, zdrady... uff. Klan Forresterów przeżył naprawdę wszystko. Ale kiedy Telewizja Polska ogłosiła pod koniec zeszłego roku, że zdejmuje "Modę na sukces" z anteny z powodu niskiej oglądalności, starsi ludzie się oburzyli. Oni to oglądali – wszystko jedno, czy na serio, czy nie – i chcieli wiedzieć, co będzie dalej.

"Moda na sukces" na Playerze TVN-u

I okazuje się, że nie ma problemu. Kultowa opera mydlana nie zniknie całkiem z polskich ekranów. TVN poinformował, że od 1 kwietnia kolejne odcinki będą udostępniane od poniedziałku do piątku w serwisie Player.pl. Co ciekawe, Player ma zamiar zacząć pokazywać "Modę na sukces" od 6048. odcinka – czyli dokładnie tam, gdzie przerwało emisję TVP. Jak donoszą podekscytowane brukowce, dzięki temu polska widownia będzie mogła poznać dalsze losy Kate i Billa i dowiedzieć się, czy ich związek ma szansę przetrwać.

Brooke ucieka sprzed ołtarza (2003)

Ja nie mam pojęcia, kim są Kate i Bill, bo "Modę na sukces" oglądam na YouTubie, kiedy ktoś akurat podrzuci mi szczególnie dramatyczny fragment, ale jak najbardziej jestem za tym, aby fani produkcji dowiedzieli się, co dalej u tej pary. Ba, uważam, że Player, który wciąż bardzo dużo traci do lidera rynku, VoD.pl, może dzięki Forresterom tylko zyskać.

W USA Netflix zyskiwał, ratując skasowane produkcje telewizyjne, które miały niezbyt duże, ale wierne grupki fanów. Dla FOX-a kilka milionów ludzi, którzy oglądali pod koniec "Arrested Development" to pryszcz. Serial nigdy nie miałby szansy powrócić, tak jak "24 godziny" czy teraz "Z Archiwum X". Ale Netfliksowi ta liczba wystarczyła. Tak jak Playerowi wystarczy niecałe 500 tys. wiernej publiczności, która do końca oglądała "Modę na sukces" w TVP.

Ridge wpada do pieca (2003)

Zamiast się śmiać pokaż babci Player

Na Gadżetomanii wiele razy pisaliśmy o cyfrowym analfabetyzmie Polaków. Ponad 30% z nas nie korzysta z komputera ani Internetu. W ogromnej większości są to osoby starsze. Adam Bednarek twierdził nawet, że to nasza wina – dwudziesto- i trzydziestolatków. Nie pokazaliśmy swoim dziadkom i rodzicom dobrych stron Sieci. Nie starczyło nam cierpliwości, żeby ich nauczyć, jak się poruszać po Internecie.

"Moda na sukces" na Playerze to dobra okazja, aby to zmienić. Kupić babci tablet i pokazać jej, jak oglądać "Modę na sukces". Zainstalować najprostsze aplikacje, pokazać Google, YouTube, Skype'a, uświadomić, czego lepiej nie klikać. To wszystko jest do ogarnięcia – wystarczy spojrzeć na tę 82-letnią Szwedkę, która niedawno spędziła pierwszy tydzień w Internecie i teraz przyznaje, że to miejsce pełne nieograniczonych możliwości. Na jej miejscu równie dobrze mogą być polscy seniorzy. Trzeba im tylko uświadomić, że to możliwe.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.