Polsat to już nie tylko telewizja i internet. Firma zachęca do przejścia na fotowoltaikę

Polsat to już nie tylko telewizja i internet. Firma zachęca do przejścia na fotowoltaikę24.07.2020 19:33
Adam Bednarek

I nie tylko ona. Inny telewizyjny gigant, Canal+, też pomaga przestawić się na proekologiczne rozwiązania. Kiedyś ofertą kanałów, dziś tańszym prądem - tak nadawcy walczą o klientów.

Grupa Polsat wystartowała z kampanią, w której aktorzy - Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielają się w sąsiadów i tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.

A jakie to korzyści? Mniejsze rachunki za prąd, kompleksowe zajęcie się formalnościami, przygotowanie projektu, pomoc w uzyskaniu kredytu przy zerowym wkładzie własnym, szybki montaż oraz możliwość skorzystania z dotacji – wszystko to zapewnia dostępna w całej Polsce oferta ESOLEO.

Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO skierowane są do wszystkich, którzy chcą produkować swój własny prąd i szukają niezawodnego i renomowanego rozwiązania. Posiadanie własnej „elektrowni słonecznej” pozwala płacić nawet do 95 proc. mniej za rachunki za prąd, co przy miesięcznych opłatach w wysokości ok. 250 zł, po kilkunastu latach może przynieść nawet 100 000 zł oszczędności. Oferta ESOLEO dostępna jest w ponad 1000 punktach sprzedaży i obsługi klienta Plusa i Cyfrowego Polsatu w całej Polsce i zapewnia kompleksowe rozwiązanie i obsługę w zakresie instalacji fotowoltaicznych, w tym również przygotowanie niezbędnych dokumentów, montaż i wsparcie techniczne, dzięki czemu klient może już tylko cieszyć się z uzyskanych benefitów.

Podobny pomysł realizuje Canal+ we współpracy z Hymon Energy. Dzięki nawiązanemu partnerstwu klienci odwiedzający salony nadawcy będą mogli zapoznać się z ofertą na instalację systemów fotowoltaiki dla domu i umówić się na spotkanie z konsultantem.

Za sprawą promocji każdy klient, który wyrazi zgodę na kontakt ze strony doradcy Hymon Energy, otrzyma również w prezencie od Canal+ jedną z czterech opcji dodatkowych do wyboru (kanały HBO, Filmbox, Eleven Sports lub Polsat Sport Premium).

Fotowoltaika, ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce, staje się łakomym kąskiem dla telewizyjnych nadawców, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę. Jest o kogo walczyć. Jak zdradził minister klimatu, w maju w Polsce zgłoszono aż 14 tys. wniosków o dofinansowanie w ramach programu "Mój Prąd".

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.