Pracownik serwisu Asusa nazwał klienta głupkiem i amatorem

Pracownik serwisu Asusa nazwał klienta głupkiem i amatorem26.01.2010 09:37
Andrzej Biernacki

Jednemu z administratorów oficjalnego forum Asusa puściły nerwy. Zbluzgał klienta, który chciał dowiedzieć się czegoś o podkręceniu płyty głównej. "Osoba która ślepo wierzy w kolorowe slogany (...) musi naprawdę być głupia" - napisał pracownik serwisu.

Jednemu z administratorów oficjalnego forum Asusa puściły nerwy. Zbluzgał klienta, który chciał dowiedzieć się czegoś o podkręceniu płyty głównej. "Osoba która ślepo wierzy w kolorowe slogany (...) musi naprawdę być głupia" - napisał pracownik serwisu.

T_mark zapytał o overclocking modelu Asus P5B Deluxe. Odpowiedział mu jeden z administratorów forum o nicku PJM. Cytujemy za portalem Gazeta.pl, pisownia oryginalna:

[cytat]Twoje amatorskie zmiany bo overclockingiem niemożna tego nazwać robione na płycie z przed 3 lat która bez zewnętrznych modyfikacji niewiele mogła a po (których ty nie masz) była uczciwa to dadzą ci ile 100? 300? nawet 500? punktów więcej w popularnych benchmarkach. Cokolwiek ty robisz to żałosne próby zasłynięcia na jakimś forum by zyskać 20 punktów szcunku więce przez ziomalami z internetu.

Nadal się ośmieszasz zasłaniając się marketingowymi sloganami i (chyba) swoją niewiedzą o tym co znaczy zmiana parametrów fabrycznych nawyższe. (...) Osoba która ślepo wierzy w kolorowe slogany i magiczne super programy do zmiany domowego komputera w demona prędkości musi naprawdę być głupia albo niesamowicie naiwna, albo oba naraz.

Nie płacz że cię uraziłem, a właściwie twoją dumę, jak będziesz miał coś z czegoś będziesz dumny to wtedy będziesz mógł, teraz jesteś po prostu zły że ktoś ci prawdę w oczy powiedział. (...) A tak wydaje mi się że temat został wyczerpany z uwagi na brak konkretnych tematów do udzielania pomocy, a pełen jest dziecięcego wrzasku "bo ja chce bo ja chce bo ja chce", wydaje mi się że to ty musisz tu wydorośleć i nabrać doświadczenia i zdecydowanie perspektywy.[/cytat]

Tak, to prawda. Te wpisy rzeczywiście pojawiły się na oficjalnym forum pomocy technicznej prowadzonym przez jednego z największych producentów podzespołów komputerowych na świecie.

W poniedziałek wieczorem PJM założył nowy wątek, w którym przeprosił za swoje zachowanie. "Moje wypowiedzi zdecydowanie nie były takie jakie przystoją administratorowi" - napisał. Stwierdził, że posunął się za daleko.

Administrator forum najwyraźniej miał zły dzień. Nie próbował nawet opanować frustracji - postanowił za to wyładować się na pierwszym lepszym użytkowniku. Chyba zupełnie stracił kontakt z rzeczywistością. Mam nadzieję, że teraz straci za to pracę.

Aktualizacja - Asus bije się w pierś

Firma Asus wydała oficjalne oświadczenie w sprawie nerwowego serwisanta. Za Gazetą.pl:

[cytat]Informujemy, że w trosce o najwyższą jakość naszych usług podjęliśmy odpowiednie kroki, żeby taka sytuacja już nigdy się nie powtórzyła. Jest nam bardzo przykro, że użytkownik został potraktowany w ten sposób przez jednego z naszych administratorów. Był to jednorazowy incydent. Pracownik został natychmiast pouczony i poniesie za swoje zachowanie stosowne konsekwencje.[/cytat]

Producent podjął też decyzję o wprowadzeniu nowych zasad dla moderatorów. Od teraz każdy będzie musiał podpisywać się imieniem i nazwiskiem. Ma to zwiększyć przejrzystość.

Źródło: Gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.