Śmieszne telefoniczne rozmowy konsultantów TOP 10 (audio)

Śmieszne telefoniczne rozmowy konsultantów TOP 10 (audio)04.04.2010 14:30
Marcin Krzewicki

W dniu dzisiejszym na rozluźnienie i poprawę humoru proponuję przesłuchanie dzisiejszego TOP-u nietypowych i śmiesznych rozmowach telefonicznych konsultantów rozmaitych firm.

W dniu dzisiejszym na rozluźnienie i poprawę humoru proponuję przesłuchanie dzisiejszego TOP-u nietypowych i śmiesznych rozmowach telefonicznych konsultantów rozmaitych firm.

Chciałby zaznaczyć, że wyjątkowo trudno było znaleźć ciekawe i śmieszne wersje nie zawierające masy wulgarnych ozdobników. Po dłuższym czasie przesłuchiwania przeróżnych materiałów i uspokojeniu gromkiego śmiechu w końcu udało się stworzyć w zasadzie kulturalną, dzisiejszą top listę śmiesznych rozmów konsultantów rozmaitych firm.

Muszę wcześniej poinformować, że w niektórych materiałach, co prawda pojawia się jeden krótki niecenzurowany przerywnik, ale jest on wpleciony w rozmowę w taki sposób, że właściwie stanowi ozdobę przesłuchiwanego dialogu.

Ze swojej strony pranę doradzić, aby odłożyć wszelkie ostre narzędzia jak widelce, noże, a także gorące napoje. Przed monitorem zostają jedynie chusteczki higieniczne.

Rozmowa konsultantki TP SA z Przygluchawa Babcia

  1. Wyjątkowa rozmowa konsultantki Telekomunikacji Polskiej z prawdopodobnie niezbyt dobrze słyszącą starszą panią. Po prostu majstersztyk.
  1. Telemarketer z Netii po dodzwonieniu się do jednego z potencjalnych klientów został mocno zdezorientowany. Moim zdaniem oniemiał z zachwytu przez poznanie niesamowitej oferty telekomunikacyjnej nieznanej, "konkurencyjnej firmy".
  1. Tutaj narodziła się rozmowa rodem z  prawdziwych teorii spiskowych. Różne rzeczy można wywnioskować z faktu, że przestał działać program Telewizji Trwam.
  1. Na pewno każdy z Was przynajmniej raz w życiu przeprowadził rozmowę z konsultantem swojego providera internetowego. Rozdrażniony procesem weryfikacji klient ze stoickim spokojem zaproponował konsultantowi małą prezentację techniki walki MMA.
  1. Oj jak wiele legend krąży na temat naszej biurokracji, oj jak wiele. Tylko nie wiadomo dlaczego określa się je właśnie takim mianem? W tym przypadku mamy możliwość przesłuchania czegoś w stylu rozmowy "międzywydziałowej".

PZU - Emu

  1. Teraz będzie troszeczkę o ubezpieczeniach ptaków Emu.

"Taksóweczka stoi..."

  1. Tutaj role się odwracają. Udająca konsultantkę niezidentyfikowana osoba próbuje wmówić pewnej pani, że jakiś czas temu zamówiła taksówkę.

Rozmowa z konsultantem Zielonej Lini

  1. Sam kilka razy zastanawiałem się po co w ogóle drukuje się masy ulotek i rozdaje je przechodniom na mieście, skoro każdy wyrzuca je do śmietnika. Jedna ze stron w rozmowie przedstawi temat w dosłowny sposób.
  1. Ile razy mieliście wrażenie, że konsultant jest dla Was uprzejmy na siłę? Jeśli doświadczyliście takiej sytuacji, możecie usłyszeć, co taka osoba o Was myśli o mówi po zakończonej rozmowie. Materiał przedstawia ocenzurowany monolog.

Telefon do CPR

  1. Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Według pewnej pani jest to miejsce gdzie dzwoni się po to, aby się dowiedzieć czy kogoś tam przypadkiem nie trzeba ratować, albo naskarżyć na nieznośnego męża. Wielkie mi co. Czasami przecież trzeba się komuś pożalić.

Mam nadzieję, że podobało się Wam dzisiejsze zestawienie śmiesznych telefonicznych rozmów z konsultantami. Ufam, że nie zniesmaczyły nikogo drobne słowne "przyozdobienia" wplątane w poszczególne konwersacje. Jest mi niezwykle miło, że mogłem zaoferować Wam nieco dobrego humoru.

Źródło: youtube

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.