Tepsa pokazuje, na co ją stać. Każe klientowi czekać tygodniami

Tepsa pokazuje, na co ją stać. Każe klientowi czekać tygodniami26.05.2011 12:05
No to sobie poczekasz (Fot. Flickr/TheeErin/Lic. CC by-sa)
Michał Michał Wilmowski

Żeby zamówić Neostradę, klient Telekomunikacji Polskiej spędził miesiąc na uganianiu się za konsultantami i technikami. Na rozmowy z nimi wydał ok. 100 zł.

Żeby zamówić Neostradę, klient Telekomunikacji Polskiej spędził miesiąc na uganianiu się za konsultantami i technikami. Na rozmowy z nimi wydał ok. 100 zł.

Na Wykopie można dziś znaleźć dwie historie, które łączy podobna tematyka: o zamawianiu Neostrady oraz o tym, jak Polsat Cyfrowy zmusza ludzi do kontynuowania umów.

Wykopowicz, który chciał zamówić Neostradę, miał załatwić Internet dla biura. Jedynymi operatorami w jego budynku były Telekomunikacja Polska i Netia. Zadzwonił do Tepsy na infolinię - powiedziano mu, że Neostrada będzie za cztery dni.

Po tygodniu okazało się, że wciąż trzeba czekać, bo ktoś nie przekazał jego zamówienia. Po kolejnych kilku dniach wreszcie przyjechali technicy i założyli linię. Okazało się, że trzeba czekać sześć dni na Liveboksa.

Na infolinii poradzili klientowi, żeby sam przyjechał do salonu odebrać Liveboksa. Pojechał więc 30 km, w salonie długo wypełniali i kserowali papiery, po czym okazało się, że Internetu i tak nie będzie, bo akurat jest awaria.

Potem jeszcze tylko kilka drobnych przeszkód, m.in. wmawianie, że anulował zamówienie i... Klient już mógł podliczyć, ile wydał na wynajem biura, w którym nie dało się pracować, bo nie było Internetu, oraz na konsultantów. Kilkugodzinne rozmowy z Tepsą kosztowały go ok. 100 zł.

W podobnym wariatkowie znalazł się Jakub Chabik, który miał umowę z Polsatem Cyfrowym. Po tym jak przestała już ona obowiązywać, Chabik dostał list od Polsatu z pytaniem, czy zechce ją przedłużyć na warunkach, które mu przedstawiono.

Dano mu czas na zastanowienie się do 19 maja. Jeśli nie zgłosiłby do tego czasu sprzeciwu, oznaczałoby to, że chce przedłużyć umowę. Problem w tym, że list z propozycją nie do odrzucenia przyszedł po 19 maja. Wiadomo, Poczta Polska.

Oczywiście, nową umowę może wypowiedzieć – ale po opłaceniu usługi za trzy miesiące. Warto dodać, że warunki, które mu zaproponowano, wcale nie są korzystne. Przeciwnie, ma płacić więcej za większy pakiet – o parametrach technicznych, których posiadany przez niego sprzęt nie wspiera.

W komentarzach pod tekstem Chabika można znaleźć opisy kolejnych takich sytuacji. Tylko nazwy firm, które czynią swoich klientów takimi szczęściarzami, padają coraz to inne. Macie jakieś własne sugestie?

Źródło: WykopComputerworld.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.