Zuckerberg i kto jeszcze? Najgorzej ubrani bogacze z branży technologicznej

Zuckerberg i kto jeszcze? Najgorzej ubrani bogacze z branży technologicznej04.08.2011 11:51
Styl Zuckerberga nie zmienił się od czasów studenckich (Fot. Flickr/jolieodell/Lic. CC by)
Michał Michał Wilmowski

Za pieniędzmi w Silicon Valley nie idzie ani dobry gust, ani nawet szukanie pomocy u stylistów. Tamtejsi milionerzy wyglądają tak, jakby świat zatrzymał się w czasach, kiedy chodzili do liceum.

Za pieniędzmi w Silicon Valley nie idzie ani dobry gust, ani nawet szukanie pomocy u stylistów. Tamtejsi milionerzy wyglądają tak, jakby świat zatrzymał się w czasach, kiedy chodzili do liceum.

Magazyn "GQ" wypunktował najgorzej ubranych facetów z branży IT, którzy mimo że śpią na pieniądzach, gustu nie mają za grosz. Jak łatwo się domyślić, na czele rankingu jest Mark Zuckerberg, założyciel i prezes Facebooka.

Czym grzeszy Zuck? Wszystkim. Wygląda, jakby wciąż był studentem, mieszkał na kampusie i nie miał najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie, ale jakiś mały, dopiero rozpoczynający przygodę z Internetem start-up.

CEO Facebooka zazwyczaj chodzi w dżinsach, spranych T-shirtach i wyciągniętych bluzach, pozbawionych jakiegokolwiek kształtu i koloru. Nawet na spotkanie z prezydentem Obamą założył dżinsy i sportowe buty do marynarki.

Dobrze znane są też jego klapki, trampki i białe skarpetki. Jest nawet strona internetowa, która udaje sklep z ciuchami à la Mark Zuckerberg.

Ale jego starsi koledzy po fachu też potrafią nagrzeszyć. Zaraz za Zuckerbergiem w rankingu "GQ" znaleźli się Steve Jobs i Bill Gates. Ten pierwszy ciągle ubiera się tak samo: w stare, niebieskie dżinsy i czarne swetry z golfem. Klasyka po prostu.

Gates woli styl nauczyciela z prowincjonalnego liceum. Niezbędny jest sweter w serek (najlepiej w geometryczny wzór), pod który zakłada wymiętą koszulę (na zdjęciu wyżej wersja po zdjęciu sweterka). Spodnie mogą być jakiekolwiek – ważne tylko, żeby za bardzo nie miały kształtu. Konieczne są też okulary.

Ciekawy styl, à la polski polityk młodego pokolenia, prezentuje Shantanu Narayen, prezes Adobe Systems Inc. Za duże dżinsy, rozchełstane koszule i szerokie marynarki wątpliwej jakości bez problemu dałyby mu miejsce w młodzieżówce PiS.

Shantanu Narayen po lewej (Fot. Flickr/Robert Scoble/Lic. CC by)
Shantanu Narayen po lewej (Fot. Flickr/Robert Scoble/Lic. CC by)

Ciekawie nosi się też szef Sony Howard Stringer, któremu w oficjalnych sytuacjach zdarza się występować w stroju, który bardziej nadawałby się na wycieczkę na ryby. A przecież chyba stać go na porządny garnitur.

Ben Huh, szef serwisu z zabawnymi zdjęciami kotów - ICanHasCheezburger.com, jak niemal wszyscy w tym zestawieniu, lubi koszulki z kotami. Co w sumie nie jest złe, bo od razu może zareklamować w ten sposób swoją stronę.

Ben Huh reklamuje swoją stronę (Fot. Flickr/Randy Stewart/Lic. CC by-sa)
Ben Huh reklamuje swoją stronę (Fot. Flickr/Randy Stewart/Lic. CC by-sa)

Całe szczęście, że wszyscy wyżej wymienieni panowie i tak nie czytają magazynów o modzie. Jeszcze wpadliby na pomysł zatrudnienia stylistów.

Źródło: GQ

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.