Twitter jednak z reklamami

Twitter jednak z reklamami

Twitter jednak z reklamami
Paweł Cebula
12.09.2009 16:00

Jeszcze kilka miesięcy temu, Biz Stone będący jednym z twórców Twittera, deklarował, że ten serwis mikroblogowy będzie pozbawiony irytującego elementu, jakim są reklamy. Niestety, okazuje się, że sytuacja zmieniła się i Twitter oficjalnie mówi "tak" dla reklam.

Jeszcze kilka miesięcy temu, Biz Stone będący jednym z twórców Twittera, deklarował, że ten serwis mikroblogowy będzie pozbawiony irytującego elementu, jakim są reklamy. Niestety, okazuje się, że sytuacja zmieniła się i Twitter oficjalnie mówi "tak" dla reklam.

Początkowo Biz Stone zapowiadał, że Twitter w końcu zacznie na siebie zarabiać, ale nie dzięki reklamom. Elementem przynoszącym zyski miało być oferowanie dodatkowych funkcji, które oczywiście byłyby odpłatne. Wydawało się, że sprawa jest przesądzona i użytkownicy korzystający z Twittera nie będą musieli oglądać reklam w trakcie "ćwierkania".

Od czwartku na Twitterze obowiązuje jednak nowy regulamin korzystania z serwisu. Osoby korzystające z tej platformy mikroblogowej wyrażają tym samym zgodę na nowe warunki. Przy okazji, Twitter otworzył się na reklamodawców, którzy mają szansę na dotarcie do ok. 50 milionów aktywnych użytkowników (liczba ta nie obejmuje osób korzystających z klientów Twittera).

Istnieje więc szansa, że Twitter wreszcie zacznie zarabiać pieniądze. Użytkownicy z reguły nie przepadają za reklamami, a więc w jakimś stopniu może to zaszkodzić wizerunkowi Twittera, jako prostego, przejrzystego serwisu pozbawionego reklam. Wiele jednak zależy od stopnia inwazyjności reklam - czy będą to dyskretne reklamy tekstowe, czy może animacje flash, albo pop-upy.

Źródło: Gazeta

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)