iMedia Connection udowodniło w trakcie swoich badań w USA, że wszelkiego rodzaju formy komunikacji powszechnie uznawane za wykorzystywane przede wszystkim przez nastolatków - jak komunikatory internetowe, sms, blogi - nie są wyłącznie ich domeną, bo równie chętnie korzystają z nich osoby będące w wieku od 18 do 34 lat.
iMedia Connection udowodniło w trakcie swoich badań w USA, że wszelkiego rodzaju formy komunikacji powszechnie uznawane za wykorzystywane przede wszystkim przez nastolatków - jak komunikatory internetowe, sms, blogi - nie są wyłącznie ich domeną, bo równie chętnie korzystają z nich osoby będące w wieku od 18 do 34 lat.
Tym bardziej żadną nowością nie będzie to, że blisko 85% osób z tego przedziału wieku wykorzystuje serwisy społecznościowe (głównie Facebook) do komunikacji z rodziną i znajomymi. Jest to jeden z lepszych przykładów, że web 2.0 jest trendem, który ogólnie się przyjął i nie jest wyłącznie pustym sloganem.
Coraz częściej osoby w wieku od 18 do 34 lat korzystają z komunikatorów internetowych - zanotowano wzrost z 14 do 21 procent wśród ankietowanych. Jeszcze ciekawiej wygląda kwestia prowadzenia blogów internetowych, gdzie praktycznie podwoiła się ilość osób posiadających własne blogi (wzrost z 10 do 20 proc.).
Źródło: iMedia Connection