W jaki sposób można zapakować gadżety dla klientów?

W jaki sposób można zapakować gadżety dla klientów?

W jaki sposób można zapakować gadżety dla klientów?
Źródło zdjęć: © Materiał partnera
Maciej Gruszczyński
19.01.2021 13:49

Firmowe gadżety wręczane klientom firmy, mogą być ciekawą formą reklamy. Bywają pomocne w budowaniu pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa. Gdy decydujemy się na drobne upominki dla klientów, dobrze jest pomyśleć o ich wyjątkowym opakowaniu.

  • Jakie są funkcje opakowań?
  • Opakowania dla sklepów internetowych.
  • Na jaki rodzaj opakowania się zdecydować?

Zobaczcie, jakie są nasze propozycje na estetyczne i niebanalne opakowanie prezentów i gadżetów firmowych.

Jakie są funkcje opakowań?

Wiele drukarni, jak np. ta, której ofertę znajdziemy na https://www.drukomat.pl/produkty/opakowania oraz sklepów papierniczych oferuje nam mnóstwo rozwiązań opakowaniowych. Znajdziemy zarówno duże pudełka kartonowe oraz małe, eleganckie pudełka fasonowe, pełniące funkcje dekoracyjne. Wręczając swoim klientom drobne gadżety i upominki, takie jak: pendriv’y, kubki, notesy, długopisy czy też próbki naszych produktów, musimy dobrze przemyśleć, jak chcemy je zapakować. Tu z pomocą przychodzą nam gotowe opakowania, które możemy zamówić w ilościach hurtowych. Takie opakowania z logo firmy mogą pełnić funkcję promocyjną naszej firmy – sprawią, że stanie się ona jeszcze bardziej popularna. Często takie pudełka wędrują z rąk do rąk, gdyż klienci przekazują w nich sobie nawzajem drobiazgi i prezenty, co może wpłynąć na korzyść danej firmy.

Opakowania dla sklepów internetowych

To, za co wiele osób ceni sobie zakupy przez Internet to możliwość wykonania ich bez wychodzenia z domu. Według opinii wielu osób najważniejszym faktem, który może świadczyć o sukcesie danego sklepu internetowego, to łatwość dokonania zakupu, dobry kontakt między sprzedawcą a klientem, a także czytelna strona internetowa. Szybka dostawa produktów jest również ważnym czynnikiem, oraz to, w jakim stanie do nas dotrze. Aby przesyłka była bezpieczna i dotarła w nienaruszonym stanie, musimy dobrać odpowiednie opakowanie, dzięki któremu to będzie możliwe. Warto skorzystać z pomocy takich stron jak https://www.drukomat.pl/pudelka-produktowe oraz https://www.drukomat.pl/pudelka-fasonowe, gdzie możemy zaprojektować nasze idealne pudełka produktowe oraz pudełka fasonowe.

To, za co dany sklep internetowy może zostać zapamiętany i dobrze postrzegany przez klientów to wyżej wspomniane gadżety reklamowe. Drobny upominek w eleganckim opakowaniu, dołączony do właściwego zamówienia może stanowić miłą niespodziankę.

Na jaki rodzaj opakowania się zdecydować?

Mnogość opakowań do wyboru, sprawia, że ciężko jest się zdecydować na te, które będą odpowiednie dla naszych produktów oraz gadżetów prezentowych. Znajdziemy m.in. pudełka fasonowe, pudełka dno-wieczko, pudełka prezentowe składające się z 4 lub 6 ścianek z rozetą, pudełka produktowe, samozamykające czy też sleeve. W ofercie niektórych drukarni znajdziemy również pudełka, które są wykonane z papierów ozdobnych, takie jak pudełka na wino, w stylu gift box czy typu poduszka.

Nie tylko styl opakowania ma znaczenie, ale również rodzaj papieru, jaki zostanie w nim użyty. Zazwyczaj pudełko takie może być w różnym kolorze, jednak najczęściej spotykane są białe, brązowe, kremowe czy beżowe. Jest to dość uniwersalne rozwiązanie, które powinno przypaść do gustu wielu osobom, niezależnie od płci. Nie bez znaczenia pozostaje grubość oraz jakość papieru. Powinny one być dopasowane do produktu, który ma się w nim znaleźć.

Gdy chcemy jeszcze bardziej zaskoczyć swoich klientów, dobrze jest podkreślić wyjątkowość swoich opakowań za pomocą nietypowego wzoru lub napisu. Może być on żartobliwy lub motywujący, najlepiej spersonalizowany – wtedy klient poczuje się jeszcze bardziej związany z firmą.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)