Budowlana „Incepcja”. Ile dźwigów podnoszących dźwigi może podnieść dźwig?

Budowlana „Incepcja”. Ile dźwigów podnoszących dźwigi może podnieść dźwig?06.07.2012 09:00
Dźwigi Liebherr (Fot. YouTube.com)

Są produkty, które ze względu na ich specyfikę i wąską grupę odbiorców trudno wyobrazić sobie w tradycyjnych reklamach. Reklama jest jednak dźwignią handlu, więc własne klipy promocyjne tworzą również producenci ciężkiego sprzętu. Na nietypowy pomysł pokazania swoich maszyn w akcji wpadła firma Liebherr.

Są produkty, które ze względu na ich specyfikę i wąską grupę odbiorców trudno wyobrazić sobie w tradycyjnych reklamach. Reklama jest jednak dźwignią handlu, więc własne klipy promocyjne tworzą również producenci ciężkiego sprzętu. Na nietypowy pomysł pokazania swoich maszyn w akcji wpadła firma Liebherr.

Liebherr to niemiecki producent ciężkiego sprzętu. Kilka lat temu firma zasłynęła skonstruowaniem największej wywrotki świata – pojazdu Liebherr T 282B. Samochód o wielkości domu jednorodzinnego, mogący zabrać ponad 360 ton ładunku, to tylko wąski wycinek oferty (w tym artykule znajdziecie inne gigantyczne maszyny).

Poza maszynami górniczymi, gigantycznymi koparkami czy sprzętem AGD Liebherr oferuje również dźwigi. Jak w atrakcyjny sposób pokazać taki sprzęt?

W latach 90. sprawa byłaby prosta – wystarczyło zrobić plakat albo kalendarz ze zdjęciami, w którym na tle dźwigu prężyłaby się jakaś skąpo ubrana pani w obowiązkowym kasku ochronnym. Estetyka rodem z „Kilera” jest już jednak reliktem minionej epoki. Liebherr wyszedł ze słusznego założenia, że w ramach reklamy warto pokazać coś lepiej pasującego do współczesności, co z całą pewnością stanie się viralem.

Efektem jest niezwykłe nagranie, pokazujące ciężki sprzęt niemieckiej firmy w działaniu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zamiast podnosić różne ładunki, dźwigi są podnoszone przez coraz większe maszyny. Efekt jest znakomity – zobaczcie sami:

Kran - Mobile Liebherr Kundentage 2012

Źródło: Oh Gizmo

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.