Niesamowita siła ssąca odkurzacza LG Kompressor [wideo]

Niesamowita siła ssąca odkurzacza LG Kompressor [wideo]11.01.2012 12:40
Adam Maciejewski

Producenci odkurzaczy przeważnie zachwalają swoje maszyny, eksponując filtry najnowszej generacji wyłapujące wszelkie mikroby, ultranowoczesne turboszczotki czy niemal bezgłośną pracę silnika. Tak też robiło LG, ale to już przeszłość.

Producenci odkurzaczy przeważnie zachwalają swoje maszyny, eksponując filtry najnowszej generacji wyłapujące wszelkie mikroby, ultranowoczesne turboszczotki czy niemal bezgłośną pracę silnika. Tak też robiło LG, ale to już przeszłość.

A przecież wiadomo, że w odkurzaczach najbardziej liczy się moc urządzenia, która ma odczuwalne przełożenie na siłę ssącą. Krótko mówiąc, w odkurzaczu liczy się mocny cug, a nie dizajnerskie korpusy. Do podobnego wniosku musieli dojść spece od marketingu LG, bo całkowitej zmianie uległa najnowsza strategia reklamowa odkurzaczy z serii LG Kompressor. Dotąd podstawową zaletą była wygodna i higieniczna separacja zebranych zanieczyszczeń. Teraz liczy się wyłącznie naprawdę potężna siła ssąca 2000-watowego silnika. A jest ona imponująca.

Ale to nie wszystko. Model LG Kompressor Plus nie tylko doskonale wyszczupla, ale jest także drapieżnikiem. Z pewnością nie uszedł Waszej uwadze ten fragment:

Mamy tutaj do czynienia z niedozwoloną w Polsce reklamą porównawczą. Potężny LG Kompressor Plus, niczym wielki pyton, wchłonął swojego rynkowego konkurenta, odkurzacz DC29 brytyjskiej firmy Dyson. A tak ofiara wyglądała przed swym końcem:

Reklama, nazwana LG Fashion Industry Exposed, skierowana jest na rynek australijski i została stworzona przez tamtejszą agencję George Patterson Y&R. Trudno orzec, czy przyniesie oczekiwany skutek albo jaka będzie odpowiedź ze strony Dysona. Jednak chyba musi być coś na rzeczy w wyszczuplającym działaniu odkurzaczy od LG. Wystarczy spojrzeć na aktorki Olivię Wilde i Marię Bello.

LG
LG
LG
LG

Obie panie muszą korzystać z urządzeń LG. Natomiast aktorka Gabourey Sidibe jeśli już w ogóle odkurza, to z pewnością odkurzaczami Dyson. Ale widać, że już chyba dała się przekonać, że przyszłość to LG.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.