Jak kreatywnie reklamować odkurzacze? [wideo]

Każdy uważny czytelnik Gadżetomanii wie pewnie, że dość rzadko opisujemy takie sprzęty jak odkurzacze. Zdecydowanie nie są to poręczne i, co ważniejsze, interesujące gadżety. Są jednak na świecie firmy, które do swoich produktów podchodzą z pewnym dystansem i sprawiają, że nawet odkurzacz staje się ciekawym sprzętem. Jak dobrze wypromować odkurzacz?

Fot. na lic. CC; Flickr.com/by rwkvisual
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by rwkvisual
Paweł Żmuda

29.03.2011 15:03

Każdy uważny czytelnik Gadżetomanii wie pewnie, że dość rzadko opisujemy takie sprzęty jak odkurzacze. Zdecydowanie nie są to poręczne i, co ważniejsze, interesujące gadżety. Są jednak na świecie firmy, które do swoich produktów podchodzą z pewnym dystansem i sprawiają, że nawet odkurzacz staje się ciekawym sprzętem. Jak dobrze wypromować odkurzacz?

Kreatywna reklama odkurzacza wcale nie musi odnosić się do wartości rodzinnych i przekonywać, że w posprzątanym domu kwitnie miłość i zrozumienie. Prawdziwie bezkompromisowy sprzęt ma zupełnie inne zadania. Zresztą już sama nazwa Dirt Devil mówi, że nie jest to zabawka dla wypięknionych pań domu. Sprawdźcie sami:

Dosyć niekonwencjonalny spot wyprodukowany przez brytyjski Dirt Devil, został opublikowany już kilka miesięcy temu, jednak dobre pomysły zasługują na uznanie, nawet jeśli nie należą do najświeższych. Na YouTube można znaleźć jeszcze kilka innych ciekawych klipów promujących odkurzacze.

Firma zajmuje się również produkcją nieco bardziej poręcznych sprzętów, idealnie nadających się do sprzątania brudnych stołów w jednej z popularnych stacji telewizyjnych.

Dirt Devil Commercial

Na uznanie zasługuje również spot przedstawiający prawdziwy sabat gospodyń domowych. Tylko co tam robi ten facet?

Dirt Devil "BROOM VAC"

Jeśli znacie jakieś inne ciekawe reklamy sprzętów AGD, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.

Źródło: youtube

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.