Pierwszy taki TV sprzedany w Polsce. Ktoś wydał na niego fortunę

Pierwszy taki TV sprzedany w Polsce. Ktoś wydał na niego fortunę08.12.2022 14:34
Samsung MICRO LED 110” warty 675 tys. zł sprzedany w Polsce
Źródło zdjęć: © Samsung

Pierwszy telewizor Samsung MICRO LED o przekątnej ekranu 110" oferowany w cenie 675 tys. zł znalazł pierwszego nabywcę w Polsce. Samsung rozszerza teraz ofertę MICRO LED, aby te najnowocześniejsze ekrany jeszcze lepiej odpowiadały na potrzeby najbardziej wymagających klientów.

Na początku listopada prosto z Korei Południowej do Polski przybyła bestia produkcji Samsunga. Pierwszy telewizor firmy MICRO LED o przekątnej 110", który od ponad miesiąc można zamawiać za pośrednictwem dostawcy sprzętu audiowizualnego Audio Color, znalazł pierwszego nabywcę w Polsce – co potwierdził polski oddział firmy Samsung.

Jak na ogromnego potwora przystało, jego cena również zwala z nóg. Ten ultrawielki 110-calowy ekran nowej generacji kosztuje nieco ponad pół miliona złotych, a dokładniej 675 tys. zł. Pierwszy polski klient musiał się więc nieźle wykosztować. Ta bezprecedensowa sprzedaż, zrealizowana przez Audio Color, otwiera nowy rozdział dla kategorii ekranów superpremium na naszym rynku.

"Wspaniale jest obserwować tę technologiczną ewolucję: od konceptu po finalny produkt, który dziś zachwyca widzów na całym świecie. Modułowy ekran MICRO LED Samsung pokazał szerszej publiczności już podczas targów CES 2018 w Las Vegas. Dziś możemy potwierdzić, że pierwszy taki telewizor został już zainstalowany u klienta w Polsce. To niesamowite, jak szybko postępuje technologia: od centrum R&D do finalnej instalacji na rynku. Już nie mogę doczekać się, nowości z CES 2023" – komentuje Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung Electronics Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Samsung MICRO LED

Telewizory w technologii MICRO LED to ekrany nowej generacji, które stanowią kolejny ważny krok w rozwoju branży. Fakt, że pierwszy egzemplarz znalazł nabywcę w Polsce, potwierdza, że konsumenci już dziś oczekują najbardziej zaawansowanych technologii przyszłości.

Ostatnie kilka lat to ciągły rozwój technologii, którego celem było m.in. zwiększenie wielkości ekranu. Odwiedzający berlińskie targi IFA w 2022 r. mogli w strefie Samsung na żywo obejrzeć telewizory MICRO LED w trzech odsłonach: 76, 101 i 114 cali. Precyzję wyświetlania obrazu, przejścia tonalne i realizm, czyli wrażenia z obcowania z tym ekranem trudno opisać słowami.

Telewizory MICRO LED w nowych rozmiarach z powodzeniem znajdują miejsce w domowych salonach. W 110-calowych ekranach Samsung zastosował 25 milionów diod LED wielkości mikrometra, które indywidualnie generują światło i kolor, co z kolei przekłada się na niezwykle wciągające wrażenia wizualne – imponującą głębię, żywe barwy oraz podwyższoną wyrazistość i kontrast.

Te samoemisyjne mikrometrowe diody LED pozwoliły wyeliminować moduł podświetlenia i filtry kolorów używane w urządzeniach konwencjonalnych. Sterowanie jasnością obejmuje ponad milion poziomów, co przekłada się na niezwykle realistyczne wrażenia. Efekty potęguje Design Monolitu, który oznacza, że widzowie zobaczą w zasadzie tylko ekran.

Konrad Siwik, dziennikarz Gadżetomanii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.