Bing naprawdę pokonał Yahoo!?

Microsoft skutecznie przez kilka miesięcy podgrzewał atmosferę wokół swojego najnowszego produktu wchodzącego w skład pakietu usług Live. Mowa oczywiście o Bing, który miał być kolejnym "Google killerem". Realiści z Microsoftu za sukces uznaliby pokonanie Yahoo, szybko jednak okazało się, że Bing pokonał dotychczas najpoważniejszego konkurenta Google - Yahoo! Search. Czy naprawdę Bing jest taki dobry?

bing
bing
Paweł Cebula

09.06.2009 17:00

Microsoft skutecznie przez kilka miesięcy podgrzewał atmosferę wokół swojego najnowszego produktu wchodzącego w skład pakietu usług Live. Mowa oczywiście o Bing, który miał być kolejnym "Google killerem". Realiści z Microsoftu za sukces uznaliby pokonanie Yahoo, szybko jednak okazało się, że Bing pokonał dotychczas najpoważniejszego konkurenta Google - Yahoo! Search. Czy naprawdę Bing jest taki dobry?

StatCounter - regularnie publikował wyniki prezentujące popularność najnowszej wyszukiwarki Microsoftu. Ku uciesze osób współtworzących Binga, wyszukiwarka ta cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i w kilka dni wypracowała sobie udział na poziomie 15%. Nie oznaczało to jednak, że Bing jest tak świetną i dopracowaną wyszukiwarką, zaskarbiając sobie serca wszystkich użytkowników. Była to po prostu ciekawość.

To właśnie dzięki temu czynnikowi Bing w ciągu bardzo krótkiego czasu pokonał Yahoo. Teraz wszystko wraca do normy i usługa ta systematycznie traci - wkrótce jednak możemy spodziewać się drobnego odbicia i unormowania się liczby użytkowników.

Rozczarowywać może to, że świeżutki Bing w chwili, gdy jeszcze nie każdy miał okazję go przetestować notuje znacznie słabsze wyniki popularności niż poprzedni Live Search... Nie wróży to zbyt dobrze Microsoftowi.

Źródło: StatCounter

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.