Boogio – kontroler w butach. Idź i graj

Skoro kontrolerem może być głowa lub ręka, to czemu nie zrobić użytku ze stóp.

Boogio – kontroler w butach. Idź i graj
Adam Bednarek

A raczej z butów, bo właśnie do obuwia przyczepia się Boogio. Za pomocą czujników gadżet przenosi wszystkie ruchy stopy do gry. Prędkość, nacisk, balans – tego typu aktywności mogą zostać wykorzystane.

Gdzie? Na przykład w grach imprezowych czy tanecznych, w których ruch faktycznie jest niezbędny. Boogio wydaje się nieco bardziej naturalne od PlayStation Move, choć z drugiej strony Kinect daje więcej swobody i możliwości – wykorzystuje nie tylko nogi, ale też pozostałe kończyny.

Spacer w wirtualnym świecie

Do tego dochodzi wirtualna rzeczywistość. Nie da się ukryć, że dodanie ruchu do Oculus Rift jest bardzo kuszące. Stąd popularność np. specjalnych bieżni. Chodzenie w Boogio jest jednak wygodniejsze i praktyczniejsze niż w małej klatce.

Obraz

Plusem Boogio może być dokładność i uniwersalność. Twórcy zapewniają, że gadżet można wykorzystać na przykład podczas przeglądania menusów czy prezentacji. Przechylanie się, by zmienić slajd? Sprytne.

Rewolucja nadchodzi?

Jest kilka ciekawych zastosowań dla Boogio, choć na razie nie można oczekiwać, by tego typu sterowanie zrewolucjonizowało świat gier. Sprzęt do sprzedaży trafi dopiero w 2016 roku.

Obraz

Być może wtedy wirtualna rzeczywistość będzie już na topie i takie gadżety będą miały wzięcie. Chcielibyście chodzić za pomocą własnych nóg, grając w gry za pomocą Oculus Rift?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.