Chińczyk zamiast samochodu kupił nieistniejący, magiczny miecz

Chińczyk zamiast samochodu kupił nieistniejący, magiczny miecz30.12.2011 09:00
Szczęśliwy nabywca (Fot. DailyMail.co.uk)
Szczęśliwy nabywca (Fot. DailyMail.co.uk)

Koncepcje ekonomiczne wiążące cenę przedmiotów z ich użytecznością zdecydowanie nie pasują do czasów, gdy coraz większa część naszej aktywności dotyczy Sieci. Pewien Chińczyk postanowił kupić przedmiot, który nie istnieje. Ile za niego zapłacił?

Koncepcje ekonomiczne wiążące cenę przedmiotów z ich użytecznością zdecydowanie nie pasują do czasów, gdy coraz większa część naszej aktywności dotyczy Sieci. Pewien Chińczyk postanowił kupić przedmiot, który nie istnieje. Ile za niego zapłacił?

W kultowej serii komiksów o przygodach Thorgala jednym z zadań tytułowego bohatera jest pełna niebezpieczeństw wędrówka z kawałkiem metalu, który nie istniał. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się jednak konkretny przedmiot. Okazuje się, że są ludzie gotowi zapłacić niemała kwotę za nieistniejący przedmiot.

Pewien Chińczyk postanowił kupić unikatowy, magiczny przedmiot, dostępny w grze MMORPG Age of Wulin. Wędrówka przez średniowieczne Chiny musi w niej być wyjątkowo niebezpieczna, skoro nabywca postanowił wydać podczas aukcji 16 tys. dolarów (ok. 55 tys. złotych) na wirtualny miecz - jeden z przedmiotów dostępnych w grze.

Age of Wulin (Fot. DailyMail.co.uk)
Age of Wulin (Fot. DailyMail.co.uk)

Inni gracze zdecydowali się na wylicytowanie nieco tańszych przedmiotów – za 2,5 tys. dolarów kupiono Lordly Spear Sheath, a za 1,6 tys. Hook of Departure. Równie intrygujący, jak cena wirtualnych przedmiotów, jest fakt, że gra nie została jeszcze oficjalnie uruchomiona – na razie jest dostępna jedynie wersja beta.

O przydatności kupionych za niemałe pieniądze przedmiotów przekonamy się zatem dopiero po zaplanowanej na wiosnę premierze gry. O ile zechcemy na nią wcześniej wydać równowartość 70 dolarów.

Źródło: Daily MailGeekologie

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)